خانهاخبار
با ال‌ جی V20 بیشتر ببینید، بهتر عکاسی کنید

با ال‌ جی V20 بیشتر ببینید، بهتر عکاسی کنید

جدیدترین تلفن هوشمند اندروید ال‌جی برای ثبت تصاویر عریض یا واید فوق العاده است . ال‌جی V20 به دو دوربین پشت مجهز است. لنز واید نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند رقیب تصاویر عریض‌تری ثبت می‌کند و کاربران می‌توانند سوژه‌های بیشتری را در یک کادر تصویر داشته باشند.
۱۳۹۵/۱۰/۸

دوربین‌های خاص و جدید تعبیه شده روی گوشی‌های امروزی علاوه بر کیفیت تصویر بالا امکانات بسیار ویژه‌ای نیز در اختیارتان می‌گذارند. ولی در جایی این امکانات محدود به ویژگی‌های سخت‌افزاری می‌شود و نیاز به تغییر کامل ساختار گوشی براساس قابلیت‌های ویژه است. یکی از این تحولات ساختاری دو لنزه کردن دوربین بود. در این میان برندهای مختلفی بوده‌اند که چندین دوربین داشته‌اند اما بر جنبه‌هایی نظیر خلق تصاویر سه‌بعدی متمرکز بودند اما هدف شرکتی مثل ال‌جی فقط این بوده است که گزینه‌های عکاسی برای کاربران بیشتر شود.

جدیدترین تلفن هوشمند اندروید ال‌جی برای ثبت تصاویر عریض یا واید فوق العاده است . ال‌جی V20 به دو دوربین پشت مجهز است. یکی از این دوربین‌ها لنز معمولی است و دیگری لنز واید یا عریض با زاویه ۱۳۵ درجه. لنز واید نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند رقیب تصاویر عریض‌تری ثبت می‌کند و کاربران می‌توانند سوژه‌های بیشتری را در یک کادر تصویر داشته باشند. در ادامه به تفصیل در مورد قابلیت‌های این لنز صحبت کنیم .

image

 

لنز عريض در جلو و عقب

قابليت عکاسی با زاویه باز برای دوربين‌های جلو و عقب گوشي تصاويری با پس زمينه‌های فوق‌العاده ثبت می کند و فضاي بازتری را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. لنز 5 مگا پيكسل جلوی گوشی با زاويه 120 درجه‌اي زاويه عكس‌های سلفي را عريض مي‌كند و بدينوسيله دوستان بيشتری در قاب عكس شما جای می گیرند . لنز 8 مگاپيكسلی پشت دوربين با زاويه 135 درجه‌اي دوربينی ايده آل برای تصوير برداری از مناظر چشم‌گير و داخل استاديوم‌های بزرگ است. لنز ديگر با زاويه استاندارد 75 درجه و قدرت تصوير برداری 16 مگاپيكسلي تصاويری بسيار واضح ثبت می کند.

تصويربرداری خودكار

ويژگي تصويربرداری خودكاردر دوربين جلويي V20 تصاوير سلفی بی نقصی با قابليت تشخيص چهره ثبت می کند. اين ويژگی در زماني كه كاربر ثابت است و لبخند ميزند فعال مي‌شود. هيچ نيازی به فشار دادن دكمه عكس برداری نيست كه معمولا باعث مي‌شود تصاوير تار و محو شوند.

image

 

فوكوس خودكار هيبريدی

ويژگي فوكوس خودكار هيبريدی گوشي V20 گرفتن تصوير واضح را در هر زمان تضمين می‌كند. فوكوس خودكار سريع و ثابت كه با دارا بودن سه قابليت مختلف AF  شامل فوکوس لیزری، تشخيص فاز و تشخيص كنتراست در هر محيطي كار خود را به خوبی انجام مي‌دهد. چه برای عكس برداري و چه ضبط ويدئو. گوشي V20 خود ابتدا تصميم مي‌گيرد كه كدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و يا Phase Detection (تشخیص فاز) برای تصاوير خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوكوس نهایی را بر اساس تشخیص كنتراست انجام می‌دهد. كاربر می‌تواند با گرفتن عكس‌های واضح نهايت استفاده را از دوربين گوشی V20 در جمع‌های خانوادگی و دوستانه و در هر شرايط نور محيطي ببرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

فاطمه

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
من 1 دی خریدم.خیلی راضی ام.فقط با سلفیش ی کم مشکل دارم.چون گوشی مامانم الجی G3 هست.حس میکنم سلفی گوشی مامانم باکیفیت تره عکسش.مشکل دیگه ای نمیبینم ☺

سارا

۱۳۹۵/۱۱/۲
سلام
میخوام یه گوشی بخرم اولویتم هم دوربین عالی و باتری خوبه
به نظرتون چی بگیرم
خودم وی بیست رو بیشتر دوست دارم

hamed395

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
یادم رفت . اصلا صحیح هست .

hamed395

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
جمله اولتون خیلی مضحکانه بود و چه بهتر بود حداقل در مورد جملاتی که بیان میکنین تحقیق کنین و بعد اونو به رشته کلام در بیارین که مورد مضحکه قرار نگیرین .
در مورد جمله دومتون که بدون شک آیفون 7 و اس7اج از بهترین های بازار هستن و هر کدوم قدرت خارق العاده ای در پردازش دارن ، ولی شما با این جمله بیان کردین که بیشتر به دنبال تجمل گرایی هستین تا کارایی از گوشی ، پس به صورت خودکار این نظرتون هم مثل قبلیه .
بی رنگی صفحه نمایش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی شما کیفیت صفحه نمایش با رنگهای واقعی رو با صفحه نمایش به دور از واقعیت سامسونگ (صفحه نمایش سامسونگ به دلیل نوع صفحه نمایش رنگها رو اشباع و غیرواقعی نشون میده و رنگهای گرم رو به شدت اشباع میکنه) و صفحه نمایش سرد و بی روح آیفون (به دلیل پردازش بیش از حد رنگ سفید در صفحه نمایش) مقایسه کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه ایرادی داره از یک جنس خوب تبلیغ بشه ؟

hamed395

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
عزیز دل برادر ، نوآوری یعنی همین . یعنی شما هر چی بگردی تو گجت ، امکانات مختلفی پیدا میکنی که استفاده از اون گجت تصاویر بهتری رو توی زندگی واست خلق میکنه ، راحت تر میتونی با گجت کار کنی یا اینکه مشکلات عادی و روزمره رو کمتر داری . این یعنی فناوری و نوآوری در خلق