خانهاخبار
آیا گوشی میان‌رده جدید نوکیا چنین طراحی‌ای دارد؟

آیا گوشی میان‌رده جدید نوکیا چنین طراحی‌ای دارد؟

نوکیا قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از یک پرچمدار و چند گوشی میان‌رده رونمایی کند. اکنون تصویری از قاب جلو یکی از این گوشی‌ها فاش شده است که نمایی از طراحی این محصول را نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۰/۴

با آمدن سال میلادی جدید بسیاری از شرکت‌ها پرچمداران 2017 خود را معرفی می‌کنند. سامسونگ، اچ‌تی‌سی، سونی و ال‌جی از جمله برندهای معروفی هستند که اوایل هر سال از آنها رونمایی می‎شود. ولی امسال یک شرکت دیگر نیز قرار است گوشی‌های جدید خود را معرفی کند؛ گوشی‌هایی که خیلی‌ها برای دیدنشان هیجان‌زده‌اند.

گوشی‌های جدید اندرویدی نوکیا، که قرار است زیر نظر HDM به بازار بیایند، فوریه 2017 در نمایشگاه MWC معرفی می‎شوند. هفته گذشته تصاویری از پنل پشت و جلو پرچمدار نوکیا را دیدید. حالا تصویری از قاب جلو یکی از میان‌رده‌های جدید نوکیا فاش شده که در تصویر زیر، هرچند به سختی، قابل مشاهده است.

با اینکه در هفته‌های گذشته اطلاعات نسبتا خوبی از گوشی‌های نوکیا منتشر شده است، هنوز هیچ‌کدام آنها را نمی‌توان تایید کرد. در هر صورت 2-3 ماه دیگر تا معرفی این گوشی‌ها زمان باقی‌ مانده است، بنابراین امیدواریم در هفته‌های پیش رو جزئیات بیشتری از آنها فاش شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امین

۱۳۹۵/۱۰/۵
بازگشت امپراطور

LIMA

۱۳۹۵/۱۰/۴
نوکیا اول باید از روی هواوی و اپل رد شود تا به سامسونگ برسد.

هموطن

۱۳۹۵/۱۰/۴
تمام مردم با گوشی های نوکیا خاطره دارند و داشتند به طوری که قدیم ها توی هر خانواده حداقل 3 الی 4 تا گوشی نوکیا بود و بس ...
مگر شارژ گوشی هاش به این راحتی تموم میشد / امیدوارم مثل قبل و با همان کیفیت همیشگی بتونه گوشی های خوب تولید کنه .

Sina

۱۳۹۵/۱۰/۴
ای کاش یکی پیدا شه پس گردن اینایی بندازه که قبل معرفی شدن گوشی عکساشو لو میدن..

h3

۱۳۹۵/۱۰/۴
هیچی مثه قبل نمیتونع جایه نوکیا رو مثه قبل پر کنه دنبال رو نوکیا بودیم از جاوا » سیمبین » ویندوز فون ۸.۱ تا ویندوز فون ۱۰ وقتی سهام دار شد مایکروسافت