خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای Xperia X و Xperia X Compact

انتشار اندروید 7 برای Xperia X و Xperia X Compact

شرکت سونی به‌روزرسانی اندروید ۷ را برای دستگاه‌های Xperia X و Xperia X Compact منتشر کرد.
۱۳۹۵/۹/۲۷

اگر شما هم از طرفداران شرکت سونی و از دارندگان دستگاه‌های Xperia X و Xperia X Compact هستید، این شرکت برای شما خبر خوبی دارد؛ سیستم عامل اندروید ۷ برای این دو گوشی آماده عرضه است.

شرکت سونی اعلام کرده است که به صورت منطقه‌ای از امروز به‌روزرسانی به اندروید نوقا را برای دارندگان Xperia X (F5121)، Xperia X Dual (F5122) و Xperia X Compact (F5321) منتشر می‌کند.

image

کاربران استرالیا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، تایلند و ویتنام اولین کاربرانی خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

پیش از این گوشی‌های Xperia XZ و Xperia X Performance نیز صاحب این به‌روزرسانی شده بودند. همچنین سونی وعده داده است که بلافاصله کار بر روی اندروید ۷.۱.۱ را آغاز می‌کند و اولین شرکتی خواهد بود که گوشی‌های خود را به این نسخه ارتقا می‌دهد.

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های ذکر شده هستید بهتر است از قسمت تنظیمات خود آمدن این به‌روزرسانی را بررسی کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Razie

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
Man xperia x daram,be android 7 ertegha dadam,kollan goshim rikhte beham.

mohammadj00n

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام.کسی راهنمای اپدیت اکسپریا x میتونه بگه؟

جواد ن

۱۳۹۵/۱۱/۳
چرا واسه ایکس آ نمیاد؟

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۲۸
soc اسنپدراگون 650 که روی محصولات سونی هست اندروید 7 دارند چندتا soc اسنپدراگون 652 از برندهای دیگه اندروید 7 دارند یا میان رده چندتا شرکت اندروید 7 داره

xperiairan

۱۳۹۵/۹/۲۸
من امروز این آپدیت رو برای Xperia X F5122 ام دانلود کردم حجمی حدود 1260 مگابایت داشت و فقط میتونم بگم یک اپدیت فوق العاده بود از هر نظر باتری خیلی عملکرد بهتری داره همینطور سرعت انجام کار ها بیشتر شده