خانهاخبار
با 7 ویژگی کلیدی Apple AirPods آشنا شوید

با 7 ویژگی کلیدی Apple AirPods آشنا شوید

هدفون ایرپاد اپل در زمان معرفی هیجان زیادی میان کاربران ایجاد کرد، اما این شرکت مدتی طولانی کاربران را در انتظار خریدش نگه داشت. در این مطلب 7 ویژگی کلیدی Apple AirPods را معرفی می‌کنیم که شما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۲۴

سرانجام پس از 2 ماه تاخیر امکان خرید Apple AirPods در دسترس کاربران قرار گرفت؛ هدفون‌ بی‌سیمی که 160 دلار قیمت دارد و برای علاقه‌مندان به محصولات اپل بسیار جذاب است.

از زمان معرفی این هدفون‌ نقدهای مثبت و منفی زیادی بر آن وارد شد. خیلی از کاربران و کارشناسان AirPods را محصولی خلاقانه می‌دانند که با وجود قیمت بالا ارزش خرید دارد، اما از طرف دیگر بسیاری بر این باورند که با 160 دلار می‌توان هدفون‌های بهتری خریداری کرد.

در ادامه مطلب شما را با 7 ویژگی Apple AirPods آشنا می‌کنیم تا با خواندن آنها تصمیم بگیرید باید این هدفو‌ن‌ بی‌سیم را بخرید یا خیر.

1- سازگاری با دستگاه‌های اپلی و غیر اپلی

image

AirPods خیلی ساده به دستگاه‌های اپلی وصل می‎شود. وقتی آن را از کیس دربیاورید پیامی روی صفحه آی‌دیوایس شما ظاهر می‌شود که درصد شارژ هدفون را نمایش می‌دهد و سپس همه چیز آماده استفاده خواهد بود. به همین سادگی ارتباط بین AirPods و دستگاه شما با بلوتوث برقرار می‎شود. همچنین می‌توانید این هدفون‌ را به دستگاه‌های غیر اپلی هم وصل کنید، هرچند که پروسه نصبش اندکی سخت است.

2- تراشه Apple W1

image

راز اتصال پایدار و سریع بلوتوث میان Airpods و دستگاه‌های اپل در تراشه مینیاتوری W1 نهفته است که سبب پخش موسیقی با راندمان بالا و مدیریت هوشمند ارتباط با دستگاه‌های اپل می‎شود. این تراشه اجازه می‌دهد فورا میان دستگاه‌های در حال استفاده سوییچ کنید بدون اینکه ارتباط با هدفون قطع شود.

3- فعال بودن سیری

image

هنگام استفاده از AirPods خیلی راحت می‌توانید به دستیار صوتی اپل دسترسی داشته باشید و سوالات خود را بپرسید. تنها کافی است با انگشت خود روی قسمت بیرونی هدفون دوبار ضربه بزنید تا سیری فعال شود. همچنین می‌توانید با دو بار ضربه زدن موسیقی را پخش یا متوقف کنید.

4- تشخیص هوشمند

image

روی هر یک از هدفون‌ها سنسور مادون قرمز وجود دارد که استفاده کردن از AirPods را تشخیص می‌دهد. به این ترتیب هرگاه هدفون‌ را از گوش خود درآورید پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف می‎شود و با گذاشتن آن بر گوش موسیقی مجددا پخش می‎شود.

5- تشخیص صدا

image

هنگام صحبت کردن با تلفن، AirPods صدای شما را تشخیص می‌دهد و با استفاده از میکروفون‌های ثانویه نویز محیط را کم می‌کند. به این ترتیب صدای محیط کمتری با صدای شما تداخل پیدا می‌کند که در نهایت منجر به مکالمه شفاف‌تر با مخاطب می‌شود.

6- مصرف باتری خوب

image

اپل می‌گوید با هر بار شارژ AirPods می‌توانید تا 5 ساعت به موسیقی گوش دهید، ضمن اینکه شارژ کردن کیس آن تا 24 ساعت شارژ بیشتر در اختیار شما می‌گذارد. این مدت زمان شارژ در مقایسه با سایر هدفون‌های بی‌سیم هم‌اندازه کاملا مطلوب است. Apple AirPods همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و در مواقع لزوم می‌توان با شارژ 15 دقیقه‌ای تا 3 ساعت از آن استفاده کرد.

7- ارزان‌تر از سایرین

image

ما هم موافقیم 160 دلار قیمت بالایی برای AirPods است، اما وقتی آن را با محصولات مشابه مقایسه کنید متوجه می‎شوید برای خرید هدفون‌های بی‌سیم سایر برندها باید پول بیشتری خرج کنید. به طور مثال هدفون Gear IconX سامسونگ با تخفیف 160 دلار قیمت دارد. هدفون VerveOnes+ موتورولا 200 دلار است و هدفون EliteSport جبرا 250 دلار فروخته می‌شود.

 

با توجه به اینکه احتمالا Apple AirPods با قیمتی حدود 700 تا 800 هزارتومان در بازار ایران فروخته خواهد شد، به ما بگویید آیا برنامه‌ای برای خرید این هدفون‌ بی‌سیم دارید یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

Amin ziyadi

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
واقعا خوبه صداش، یعنی من رشتم موزیک هست میفهمم کیفیت خوب باشه، بسیار صدای شفاف میده، و یک چیز دیگر ایم محصول بدون سیم بودنشه و راحت توی گوش جا میگیره و ادم نمیفهمه چیزی تو گوشش هست یا نه، من گرفته بودم ولی دزدیدن الان یکی دیگه گرفتم عالی هست، فقط یک عیراد داره که درشو باید به ارومی بازو بسته کرد به صدا میوفته زیاد بد بازو بسته کنی، دور از دسترس آدمای خرابکار نگهش دارین

برديا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
ببخشيد قيمت هدفون 800تومان هست???

مستانه

۱۳۹۵/۹/۲۸
دوست دارم بخرم ولی در حال حاضر پولشو ندارم ، بنظرم ارزشش رو داره

bahman0051

۱۳۹۵/۹/۲۸
والا من گوشام ی جوریه ک هرهدفونی نمیره تو گوشم.اگ بره هم جفت گوشام دردمیگیرن
اگ داشته باشم هم نمیخرم
ن پولش رو دلم میاد بدم ن گوشام میسازه بااین مدل هدفونای چرت و خشک

سجاد

۱۳۹۵/۹/۲۸
اولا استفاده از هندزفری پدرگوشودرمیاره..دویوما...میتونم باهاش برم یکی ازوسایل خونموبگیرم اونم لوکسش وآماده شم برا مراسم ازدواجم .خدایی ادمی که همچین پولی داره ومیده غصه هیچیونمیخوره وبابتش روز وشب باید خداشو شکرکنه...بازم شکرت خداجون