خانهاخبار
تماشا کنید: گیم پلی بازی محبوب سوپر ماریو روی آی او اس

تماشا کنید: گیم پلی بازی محبوب سوپر ماریو روی آی او اس

نینتندو، خالق بازی مشهور Super Mario، پنج روز دیگر این بازی را روی اپ استور و به‌صورت اختصاصی برای کاربران آیفون/آیپد منتشر می‌کند. در ادامه مطلب ویدئوهایی از گیم پلی بازی قرار دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.
۱۳۹۵/۹/۲۰

اگر به بازی روی موبایل علاقه‌مندید و از پلتفرم آی‌اواس استفاده می‌کنید، احتمالا از انتشار بازی معروف سوپر ماریو برای آی‌اواس خبردار شده‌اید.

اپل در کنفرانس معرفی آیفون ۷ خبر داد که به‌زودی و برای اولین بار نسخه موبایلی بازی سوپر ماریو از سوی نینتندو به‌صورت اختصاصی برای پلتفرم آی‌اواس و در اپ استور منتشر می‌شود.

image

حالا زمان موعود فرارسیده و ۵ روز دیگر یعنی ۱۵ دسامبر سوپر ماریو روی اپ استور قرار می‌گیرد. دریافت این بازی برای همه رایگان است، اما برای فعال کردن تمام بخش‌های آن باید ۱۰ دلار در قالب پرداخت درون برنامه‌ای بپردازید.

اما اپل در فاصله ۵ روز مانده به انتشار نسخه نهایی سوپر ماریو، نسخه دموی آن را روی آیفون/آیپدهای موجود در فروشگاه‌های خود نصب کرده که به بازدیدکنندگان شعبه‌های مختلف اپل استور امکان می‌دهد این نسخه دموی سوپر ماریو را بازی کنند.

اگر برای تماشای گیم پلی سوپر ماریو روی آی‌اواس مشتاقید، می‌توانید ویدئوهای زیر را تماشا کنید که برخی یوتوبرها منتشر کرده‌اند. بیش از چند ده میلیون کاربر برای دریافت سوپر ماریو در اپ استور ثبت نام کرده‌اند تا جزو اولین نفراتی باشند که از انتشار این بازی مطلع می‌شوند. البته برای دریافت بازی نیازی به ثبت نام نیست، اما اگر شما هم دوست دارید از انتشار بازی در اولین دقایق آن مطلع شوید از طریق این لینک می‌توانید ثبت نام کنید. شایان ذکر است که لینک دریافت بازی با لینک ثبت نام آن یکسان است و پانزدهم دسامبر از طریق همان لینک می‌توانید بازی را دانلود کنید.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Karim tajik

۱۳۹۵/۹/۲۶
با سلام من اين بازى رو دانلود كردم باز نميكنه)(An error has occurred)(Support أين پيام رو ميزه چي كار كنمcod)-8040100

عادل

۱۳۹۵/۹/۲۲
بخدا ناموس بازیه - آخه چرا میگید حس نوستالژیک نداره حالا که روی اندروید نمیاد، باید بدش بگین ، ایشالا برای اندروید هم میاد البته چند ساله دیگه!!!

حمیدرضا

۱۳۹۵/۹/۲۰
امیدوارم برای اندروید هم بیاد. نستالژیک و قشنگه

saeed666

۱۳۹۵/۹/۲۰
خیلی منتظرم بیاد. ولی نوشته.coming soon

احسان نیک

۱۳۹۵/۹/۲۰
له په آندروید چی ؟?