خانهاخبار
Galaxy S7 edge با رنگ مشکی براق معرفی شد

Galaxy S7 edge با رنگ مشکی براق معرفی شد

پس از رنگ آبی مرجانی حالا سامسونگ گلکسی اس 7 اج را با رنگ مشکی براق یا Preal Black به بازار عرضه کرده است تا نظر مشتریان بیشتری را به خرید این گوشی جلب کند.
۱۳۹۵/۹/۱۸

پس از بلایی که سر Galaxy Note7 آمد سامسونگ تصمیم گرفت پرچمدار سری Galaxy S را دوباره تبلیغ کند و با اضافه کردن ویژگی‌های جدید جذابیت بیشتری به آن دهد. آپدیت‌هایی که در ماه‌های گذشته برای S7 edge منتشر شده بسیاری از ویژگی‌های برتر نرم‌افزاری نوت 7 را به این گوشی آورده است.

امروز رنگ جدید Galaxy S7 edge به نام Pearl Black یا مشکی براق رسما معرفی شد. این رنگ جدید تفاوت زیادی با رنگ Black Onyx ندارد فقط اندکی براق‌تر است و آنطور که سامسونگ می‌گوید تابشی لوکس و باکیفیت دارد.

عرضه اس 7 اج با رنگ‌های جدید سیاست دیگری است که سامسونگ برای فروش بیشتر این دستگاه و جایگزین کردن آن با نوت 7 به کار بسته است. ماه پیش شاهد عرضه رنگ آبی مرجانی Galaxy S7 edge بودیم و حالا مشکی براق رنگ جدید دیگری است که می‌توان آن را با آیفون 7 جت بلک مقایسه کرد.

Galaxy S7 edge Pearl Black از نظر مشخصات سخت‌افزاری با مدل معمولی اس 7 اج برابر است با این تفاوت که تنها با حافظه داخلی 128 گیگابایتی به فروش می‌رسد.

عرضه گلکسی اس 7 اج مشکی براق از فردا در کره جنوبی و آمریکا آغاز می‌شود و ممکن است به دلیل بالاتر بودن ظرفیت حافظه آن با قیمتی بیشتری نسبت به مدل 32 گیگابایتی فروخته شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (70 نظر)

علی

۱۳۹۶/۵/۱
فک کردید چرا همیشه اپل گوشیشا بعد معرفی گوشی های سامسونگ معرفی میکنه??
چون میخواد از خلاقیت اونا به نحو احسنت کپی برداره

محند

۱۳۹۵/۱۱/۲
چشم جاااانم
فقط شما خودتونو ناراحت نکنید

mohammad

۱۳۹۵/۱۱/۱
سلام به همهی دوستان گلم
این که میگید تقلید رنگ؟؟!! یعنی چی؟رنگ رنگه دیگه تقلید نداره..
دوم این که ایفون گوشی عالییه هست اما یکم محدوده مثل برخی بازیهاش پولیه.و از مهمتره تو ایران گاراننتی درست و حسابی نداره.فقط تو ایران
سوم سیستم عامل اپل خیلی بهتر از اندرویده.
طراحی سامسونگ بسیار عالی تر از اپله مثل همین اس 7 ایدج.
و اینو در نظر داشته باشید اگر سامسونگ سیستم عاملشو تغیر بده خیلی گوشی بهتری نسبت به نسل های قبلش میشه
ووووو گوشی خریدن سلیقه ای دوستان ن پز دادن و ....
من مایلم کوشی s7 سامسونگ رو بخرم چون زیبایی بی نظری داره
تو ایران برند اپا خیلی شاخه!!!اگه فیلم جیسون بورن رو دیده باشید میبینید تو آمریکا بیشتر عکس بردارها از کوشی s7 سامسونگ استافده میکنن
متاسفانه تو ایران سریلامون فیلم هامون همه چیمون شده اپل؟چرا؟
و اپل برای بچه مایداراست
موفق باشید

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
دقیقا

حامد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اقا خدايي من نميفهمم چرا سامسونگ كره اي رو با ايفون امريكايي مقايسه ميكنيد بابا سامسونگ بره جارو برقياشو بزنه چيش به گوشي ميخوره اخه رم ٤ داره در برابر ايفون رم ٢ داره كم مياره دوربين ١٦ داره در برابر ايفون ٧ پلاس دوربين ١٢ داره كم مياره ...بعد از مدتي اصن زده ميشي ازش ... سامسونگ داشتم خدايي هيچي نداره ... بي امنيت ترين سيستم عامل هم شناخته شد ديگه چون گوشيتون سامسونگه دليل نميشه ازش طرفداري بيجا كنيد ... يه عده متعصب الان منفي ميدن اصن مهم نيست فقط واقع بين باشين ...