خانهاخبار
سامسونگ راز آتش گرفتن نوت 7 را آشکار می‌کند!

سامسونگ راز آتش گرفتن نوت 7 را آشکار می‌کند!

سامسونگ تصمیم دارد پیش از معرفی گلکسی اس 8، از راز آتش گرفتن Galaxy Note 7 پرده بردارد و پرونده این گوشی را برای همیشه ببندد.
۱۳۹۵/۹/۱۶
image

مطمئنا گلکسی نوت 7 سامسونگ را از یاد نبرده‌اید، گوشی هوشمندی که قرار بود همچون نسل قبلی سری نوت سامسونگ، نوت 5، موفقیت زیادی به دست آورد. این گوشی در روزهای نخست نیز موفقیت‌های زیادی به دست آورد و در همان مدت کم فروشش 4.3 میلیون دستگاه به فروش رساند. اما کم کم با بروز مشکل سامسونگ ناچار شد فروش این گوشی را متوقف کند و دستگاه‌های موجود در بازار را نیز جمع‌آوری کند.

سامسونگ در ابتدا علت این موضوع را باتری گوشی دانست و تولیدکننده باتری (زیرمجموعه سامسونگ) را مقصر نامید. به همین دلیل سامسونگ گوشی‌ها را جمع‌آوری کرد و پس از آن مجددا فروش را آغاز کرد. این بار گوشی‌هایی با باتری جدید به فروش رساند. اما این چاره نوت 7 نبود و آتش گرفتن این گوشی باز هم ادامه داشت تا اینکه بالاخره سامسونگ تولید این محصول را به طور کامل متوقف کرد و دستگاه‌های موجود در بازار را نیز جمع‌آوری کرد.

سامسونگ اکنون در جستجوی مشکلی است که باعث آتش گرفتن پرچمدار سری نوت شده است. طبق گزارشاتی که به دست آمده است سامسونگ تا پیش از پایان سال جاری میلادی، از دلیل آتش گرفتن این گوشی پرده برمی‌دارد. احتمالا در یکی دو ماه آینده خبرهای جالب توجهی از سامسونگ به گوش خواهد رسید. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته پرونده نوت 7 را، قبل از عرضه گلکسی اس 8 در MWC بارسلون، برای همیشه ببندد. پیش‌بینی شما چیست؟!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

فرزان حسینی

۱۳۹۵/۱۱/۶
تعداد امتیازات منفی به نظر شما کاملا جالبه

sink

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
هنوز نمیدونی که نوت۷ اصلا تو ایران پخش نشد!!! برو اصلا دیگه محو شو با این اطلاعاتت !
بعدشم من چند ساله تو این سایت هستم اگر نمیشناسی بشناس (چون تازه اومدی) . تنها اسمم هم sink هست کلکسیونر هستم و هر پرچمداری که معرفی میشه رو از سال ۲۰۱۲ خریدم همه رو هم هنوز دارم :) مثل شما با پول بابایی یه گوشی نمیخرم که بعد تا آخرین نفس متعصبانه ازش دفاع کنم . تنها گوشی ای که نخریدم هم نوت۷ بود بخاطر ترس از جونم !
حالا برو مطالعه کن امتحانات نزدیکه

salar

۱۳۹۵/۹/۱۷
سامسونگ بهترینه

salar

۱۳۹۵/۹/۱۷
دوستا بحث نکنید اینم همتون میدونید که سامسونگ بهترین برند دنیاست من هم اپل داشتم هم اچ تی سی هم هواوی ولی هیچ کدومشون به گرد سامسونگ نمیرسن بس تمام

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۱۷
sink یا singh یا هرچی که هستی از کجا معلوم خودت yh یا zak یا best htc یا cadillac نباشی؟! تو یک مورد انفجار یا سوختگی به دلیل استفاده از Note7 تو ایران به من بده. با بخاریت خوش باش جوجو.