خانهاخبار
تصاویر افشاشده از موتورولا موتو ایکس 2017

تصاویر افشاشده از موتورولا موتو ایکس 2017

تصاویری از Moto X 2017 افشا شده اشت که طراحی آن را به وضوح نشان می‌دهد. پس از معرفی موتو زد، سری موتو ایکس غیبت معناداری داشت و حالا تقریبا بعد از دو سال دوباره به عرصه بازگشته است.
۱۳۹۵/۹/۱۵

امسال پرچم گوشی‌های بالارده موتورولا به خانواده Moto Z تحویل داده شد و سری موتو ایکس، که سال‌های گذشته از گوشی‌های قدیمی و محبوب موتورولا بود، با آمدن موتو زد به حاشیه رفت. البته این بدان معنا نیست که لنوو دستگاه موتو ایکس را به طور کلی از صحنه حذف کرده باشد. در حقیقت موتورولا ادعا می‌کند که سری ایکس همچنان زنده است و مدیرعامل کمپانی نیز در ماه ژوئن این ادعا را تایید کرد. در ادامه جزئیات افشاشده از موتو ایکس 2017 را شرح می‌دهیم پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

دستگاهی که در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌کنید ظاهرا موتو ایکس 2017 است، نسخه جدیدی از موتو ایکس استایل که در سال 2015 عرضه شد. چیزی که در این تصاویر توجه ما را به خود جلب کرد شباهت انکارناپذیر گوشی به موتو زد است. با توجه به شباهت آن‌ها در طراحی بدنه این احتمال می‌رود که موتو ایکس 2017 نیز یکی از بالارده‌های موتورولا باشد.

در حال حاضر هیچ‌کدام از مشخصات این گوشی به بیرون درز نکرده است و متاسفانه تا این لحظه اطلاعی از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی آن نداریم. با وجود این حداقل چیزی که می‌توانیم با توجه به تصاویر بگوییم این است که گوشی در رنگ طلایی به همراه فریم فلزی یا بدنه‌ای تمام‌فلزی عرضه می‌شود (هرچند این تصاویر به تنهایی برای تایید این ویژگی‌ها کافی نیست). ناگفته نماند که سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین پشتی با فلاش دوگانه LED نیز در قاب پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

image

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دوربین اصلی و فلاش در فضایی دایره‌ای و برجسته حبس شده‌اند که مشابه آن را در موتو زد دیده بودیم. نکته قابل توجه اینکه ظاهرا موتو ایکس جدید درگاه خاصی برای ماژول‌های موتورولا روی قاب پشتی خود ندارد. این دقیقا همان دلیلی است که ما را مجاب می‌کند تا گوشی موتو ایکس 2017 را در حد و اندازه پرچمدار موتورولا ندانیم؛ چرا که کمپانی لنوو تایید کرده پرچمدار سال آینده موتورولا نیز ماژولار خواهد بود. با توجه به این‌که موتو ایکس به زودی معرفی می‌شود احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات موتورولا خرید کرده‌اید؟ آیا کمپانی موتورولا خدمات پس از فروش قابل قبولی در ایران ارائه می‌دهد؟ به نظر شما علت اصلی استقبال کم از محصولات موتورولا در ایران چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

M

۱۳۹۶/۱/۹
من این گوشی رو اصلا نمیشناختم تا اینکه یه روز رفتم موبایل فروشی جالب اینجا بود که من به آقای فروشنده گفتم الان بهترین و بروز ترین موبایل تو بازار چه موبایلیه اون آقا بلافاصله گفت موتورولا من از شنیدن اسمش تعجب کردم چون اصلا نمیشناختمش بعد رفتم و گوشیو به من نشون داد وااقعا عالی بود دوربینی که داشت محشر بود شفاف شفاف شفاف هرچی از این گوشی گفتم کم گفتم اون آقا گفت که این موبایل الان توی بازار بهتر از سامسونگ و اپل هست و اتفاقا من هم خیلی تاکید کردم ولی انصافا این گوشی رو از نزدیگ ببینید و درباره دوربینش نظر بدید.به نظرم گوشی فوق العاده ایه و من اون رو خریدم

Memol

۱۳۹۵/۹/۱۵
موتورولا جدیدا با گارانتی هماتلکام وارد میشه ولی خب یکم نسبت به بقیه گرونتره

Khashayar

۱۳۹۵/۹/۱۵
Daghighan

محمد نکا

۱۳۹۵/۹/۱۵
موتورولا زد فورس خیلی گوشی کاملیه
درضمن تو صفحه ی این گوشی که بهش اشاره شد نگاه بندازید عکاس گوشیش سامسونگ اس۷هست...هههه

GT-I9500

۱۳۹۵/۹/۱۵
دقیقا داداش???