خانهاخبار
آپدیت نوت 5 و انتشار Grace UX برای آن

آپدیت نوت 5 و انتشار Grace UX برای آن

در آپدیت جدیدی که سامسونگ برای نوت 5 منتشر کرده Grace UX نیز برای این گوشی روی اندروید 6.0.1 عرضه شده است.
۱۳۹۵/۹/۶

سامسونگ برای گوشی‌های نوت 5 خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است؛ آپدیتی که در کنار سایر تغییرات، برای نسل قبلی پرچمدار سری نوت این شرکت، رابط کاربری Grace را به همراه دارد. رابط کاربری Grace برای گوشی ناموفق سامسونگ، نوت7، عرضه شد. احتمالا این رابط کاربری با اندروید 7 برای گوشی‌های گلکسی اس7 و اس7 اج نیز عرضه می‌شود.

در حال حاضر تنها گوشی‌های گلکسی نوت5 در کره جنوبی که از اپراتور Korea Telecom استفاده می‌کنند این آپدیت را دریافت کرده‌اند. این آپدیت فرم ور با نسخه KKU2CPI1 را به گوشی‌های نوت5 می‌آورد و برپایه اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

همچون سایر آپدیت‌های OTA، ممکن است کمی طول بکشد تا آپدیت برای گوشی شما هم منتشر شود. شما می‌توانید از قسمت تنظیمات، به طور دستی انتشار آپدیت را چک کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۱/۱
آبدیت نوت ۵ امروز منتشر شد دارم دان میکنم

مرجان

۱۳۹۵/۱۱/۸
قابلیت‌هایی مثل always on display. Display off reminder notifications. Blue light filter و حیلی چیزهای دیگه و احتمالا برخی کارایی‌های اج حتی! فقط آیکون میست بلکه سرعت و قابلیت خصوصی‌سازی و سیکوریتی بالاتر هم هست

مرجان

۱۳۹۵/۱۱/۸
من که هر چی گشتم نبود. پیشنهاد بدی نیست اما به شخصه منتظرم always on displayو blue light filterو چیزای دیگه‌ی نوت ۷ بیاد برامون نه فقط آیکون‌ها شاید حتی یه سری چیزای اج

حسن شاهی

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
داداش من هرکاری میکنم پیدا نمیکنه

mojtaba9849

۱۳۹۵/۹/۲۱
احتمالن بیاد چون تمام امکانات نرم افزاری نوت 7 به نوت 5 میرسه.موفق باشید