باز هم فرانسوی، باز هم لوکس؛ دی اس 5LS در تهران رونمایی شد
زیرمجموعه لوکس سیتروئن به زودی محصولش را وارد بازار میکند؛ DS 5LS نام خودروی جدیدی است که در آینده رقیبی برای رنو تلیسمان و حتی پژو 508 ایران خودرو میشود.
۱۳۹۵/۸/۲۳
داغترینها
تاریخ برگزاری WWDC 2024 تایید شد؛ رونمایی از iOS 18
۱۴۰۳/۱/۸
کیبوردِ هوشمندتر؛ اندروید ۱۵ و One UI چه چیزی برای شما در نظر گرفتهاند؟
۱۴۰۳/۱/۷
آیا هوش مصنوعی گوگل، قاتلِ وبسایتها خواهد بود؟
۱۴۰۳/۱/۷
پوکو C61 معرفی شد؛ ظاهری خوب و قیمتی ارزان
۱۴۰۳/۱/۷
گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با تراشه جدید معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۶
بروزرسانی One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۳ در این تاریخ عرضه میشود
۱۴۰۳/۱/۶
iOS 18 دارای صفحه اصلی با قابلیت شخصیسازی بیشتر خواهد بود
۱۴۰۳/۱/۶
این گوشیهای سامسونگ احتمالا بروزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت میکنند
۱۴۰۳/۱/۵
اپل احتمالا رم و حافظه داخلی سری آیفون ۱۶ را افزایش میدهد
۱۴۰۳/۱/۵
از امروز میتوانید چندین پیام را در واتساپ پین کنید
۱۴۰۳/۱/۵
اخبار مشابه
دیدگاهها (15 نظر)
شهروز
۱۳۹۶/۲/۲۳
داداش حتما اونا یه چیزی میدونن که خودمون نمیدونیم اگر نه که اینکار نمیکردن....تازه بی ام و که اینقدر معتبر و معروفه مدل i8 رو با حجم ۱۵۰۰ توربو زده قیمتش ۱.۵ میلیارد شتابش ۴.۵ ثانیه
علیرضا
۱۳۹۵/۸/۲۵
دوستان بهتره کمی بیشتر سرچ و مطالعه کنن...الان دیگه اکثر برندهای معتبر خودروسازی دنیا ازجمله بنز- بی ام دبلیو- پورش و ... فقط از موتورهای توربودار استفاده میکنند چه در حجم موتور پایین و چه درحجم های بالا....یکی از دلایل استفاده ازتوربو شارژ هم کاهش مصرف سوخت خودروهاست ......نمونه ش بی ام دبلیو آی 8 که هایبریدی هست و موتور بنزینی 3سیلندر 1500سی سی اون با توربوشارژر قدرت 230اسب بخار تولید میکنه وشتاب خودرو به 4.5ثانیه میرسه ومصرف سوخت 2.5تا3لیتری داره......یا بنز E250 باحجم موتور2000سی سی و داشتن تووین توربو حدود220اسب بخار قدرت داره......توربو این امکان رو ایجاد میکنه که هوای بیشتری برای احتراق به سیلندرها تزریق بشه......پس نمیشه گفت پایین بودن حجم موتور و استفاده ازتوربو باعث فشاربیش از حد به موتور واستهلاک بیشتر میشه ..... عمر مفید این خودروها بسیار بالاست .
Mohamad
۱۳۹۵/۸/۲۴
خودروهای فرانسوی واقعا زیبان . کیفیت ساختشونم بالاس نه خودروهایی که به اسم فرانسه با قطعات چین و ایران تولید میشه . مثال پژو 504 و 405 و 206 جزو خودروهای سال اروپا شدن . تو رالی و مسابقات 24 ساعته هم که پژو مقامهای زیادی داره تو فرمول یک هم رنو
King m4m
۱۳۹۵/۸/۲۴
شما مطالعه بفرمایید که از انجین کوچیک بخوای ب زوره توربو بازدهی بالا بگیری چه فشاری میاد بهش
هیچوقت نمیشه اونجور که به انجین عادی فشار میاری به توربو دار فشار بیاری
به نظر شما به صرفه هست 190 میلیون بدی پای یه ماشین که انجین 1.6 براش تعبیه کردن ؟
حالا هرچقدرم بازدهی ازش بکشن
هیچوقت نمیشه اونجور که به انجین عادی فشار میاری به توربو دار فشار بیاری
به نظر شما به صرفه هست 190 میلیون بدی پای یه ماشین که انجین 1.6 براش تعبیه کردن ؟
حالا هرچقدرم بازدهی ازش بکشن
yashar2080
۱۳۹۵/۸/۲۴
حالا شما به خاطر گل روی سایپا و ایرانخودرو و حمایت از تولید داخلی از اون 10 اسب بخار اضافی بگذر و به 190 اسب بخارش راضی باش