خانهاخبار
انتشار آپدیت اندروید 7 برای LG G5 آغاز شد

انتشار آپدیت اندروید 7 برای LG G5 آغاز شد

شرکت ال جی انتشار نسخه جدید اندروید برای پرچمدار خود را آغاز کرد. انتظار داریم در چند هفته آینده همه کاربران جی 5 بتوانند نرم‌افزار گوشی خود را به اندروید نوقا ارتقا دهند.
۱۳۹۵/۸/۱۸

ال‌جی امروز اعلام کرد انتشار ‌به‌روزرسانی اندروید 7 برای گوشی G5 آغاز شده است. این آپدیت در مرحله اول برای کاربران کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و در هفته‌های آینده به دست کاربران آمریکایی و آسیایی جی5 می‌رسد.

G5 یکی از اولین دستگاه‌های غیر نکسوسی است که نسخه 7 اندروید را دریافت می‌کند. این شرکت در اطلاعیه خود گفته است: انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری سریع‌تر از رقبا بهترین راه برای نشان دادن تعهد ال‌جی در پشتیبانی از محصولات و کاربران است.

image

اگرچه ال‌جی تغییرات و ویژگی‌های ایجادشده در این آپدیت را اعلام نکرده است، انتظار داریم علاوه بر ویژگی‌های اصلی نسخه 7 اندروید باگ‌های نرم‌افزاری رابط کاربری دستگاه برطرف شود و بهبودهایی در عملکرد کلی دستگاه حاصل شود.

برای اینکه بفهمید این آپدیت به گوشی شما رسیده است یا نه وارد Settings بشوید و سپس در بخش General گزینه System updates را انتخاب کنید. در مرحله بعد Update LG Software را بزنید و جمله Check For Update را لمس کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

زینب

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
سلام از زمانیکه اپدیت کردم زمانیکه اینترنت گوشیم وصل بشه یا چند ثانیه هنگ میکنه یا وارد کروم گوشیم میشه و پیج های تبلیغاتی باز میشه شما میدونید چطور میشه درستش کرد؟

Amir Hossein

۱۳۹۶/۳/۲۹
سلام
خیر هیچ چیزی از گوشی شما پاک نمیشه
با خیال راحت آپدیت کنید :)

Mehran

۱۳۹۶/۱/۲۸
سلام ببخشید تو اندروید 7 برنامه اندرودامپر کار میکنه ؟یعنی وصل میکنه ب وای فای؟؟؟؟؟ امتحان کنین زود جواب بدین ممنون

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۳
سلام دوستان
آیا آپدیت هفت برای
LG G5 h-845 هم میاد
تا الان که OTA
چیزی نیومده

Yahya

۱۳۹۶/۱/۵
سلام من گوشی الجی جی 5 دارم به اندروید 7 بروز کردم حالا یه اخطار میده میگه این فایل ناقص است بعد گوشیم هی خاموش میشه باید چیکار کنم