خانهاخبار
ورود هوآوی به بازار گوشی‌های لوکس؛ میت 9 پورش دیزاین معرفی شد

ورود هوآوی به بازار گوشی‌های لوکس؛ میت 9 پورش دیزاین معرفی شد

کمپانی هوآوی رسما با معرفی Mate 9 Porsche Design وارد بازار گوشی‌های هوشمند لوکس شد. بدون شک طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، میت 9 پورش دیزاین را از دیگر گوشی‌های هوآوی متمایز می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۱۳

مراسم معرفی میت ۹ سورپرایز دیگری نیز برای طرفداران برند هوآوی داشت. این کمپانی در کنار معرفی میت ۹، از یک مدل محدود از این گوشی با نام Mate 9 Porsche Design نیز رونمایی کرد.

image

احتمالا نام پورش دیزاین را در پسوند نام محصولات لوکس دیگری نیز شنیده‌اید. به عنوان تاریخچه‌ای از این نام باید بگوییم که پورش دیزاین توسط نوه فردیناند پورشه، موسس کمپانی خودروسازی پورشه آلمان، شکل گرفته است. برخی از برندهای مطرح در زمینه پوشاک مانند آدیداس یا در زمینه موبایل مانند بلک‌بری تاکنون محصولات لوکس خود را با طراحی‌های ویژه پورش دیزاین وارد بازار کرده‌اند. حالا هوآوی نیز به جمع آنها پیوسته و مدل لوکس و محدودی از میت ۹ را با طراحی پورش دیزاین وارد بازار می‌کند. 

میت ۹ پورش دیزاین از صفحه نمایش خمیده ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD برخوردار است. وزن این گوشی، که از مدل اصلی میت ۹ سبک‌تر است، به ۱۶۹ گرم می‌رسد و ضخامت آن ۷.۵ میلیمتر است. این گوشی نیز به پردازنده کرین ۹۶۰ مجهز است و برخلاف مدل اصلی میت ۹ به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. اما دیگر خبری از درگاه کارت حافظه جانبی در آن نیست. 

image

همانند مدل اصلی میت ۹، دوربین دوگانه لایکا با سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و از توانایی فیلم‌برداری 4K نیز برخوردار است. ویژگی Hybrid Zoom در میت ۹ پورش دیزاین نیز به کار گرفته شده تا هنگام زوم کردن تصاویر کمترین افت کیفیت را شاهد باشیم. شایان ذکر است که زوم تصاویر در دوربین این گوشی به‌صورت دیجیتال صورت می‌گیرد و شاهد زوم اپتیکال در دوربین دوگانه آن نیستیم.

اما باتری گوشی نیز همان باتری ۴ هزار میلی‌آمپری بکار رفته در مدل اصلی میت ۹ است. این باتری به کمک شارژر ۵ آمپری آن با سرعت خارق‌العاده‌ای شارژ می‌شود، به‌گونه‌ای که اگر ۲۰ دقیقه آن را به برق وصل کنید گوشی به اندازه مصرف یک روز کامل شارژ می‌شود. همچنین اگر ۱۰ دقیقه آن را شارژ کنید می‌توانید به اندازه تماشای دو فیلم سینمایی کامل از دستگاه کار بکشید. درگاه شارژ گوشی نیز همانند مدل اصلی میت ۹ از نوع USB-C است. 

image

میت ۹ پورش دیزاین از اواخر ماه دسامبر سال جاری در فروشگاه‌های رسمی پورش دیزاین در اروپا با قیمت ۱۳۹۵ یورو عرضه می‌شود. همچنین از ژانویه سال آینده میت ۹ پورش دیزاین در سایر کشورهای دنیا از طریق فروشگاه‌های رسمی پورش دیزاین به‌دست مشتریان می‌رسد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

امیر حسین

۱۳۹۵/۸/۲۲
بلک بری برندی هست که با هیچ برندی قابل قیاس نیست یک برند فوق العاده

Next is Now

۱۳۹۵/۸/۲۲
بهتر بود اسمشو میذاشتن هوای میت 9 (سامسونگ دیزاین)

........

۱۳۹۵/۸/۲۰
حالا خودت سامسونگ داری که خوده سامسونگ از خیلی شرکت ها تقلب کرده مثل
سونی
لنوو
اپل
ماکروسافت
.....
حتی سامسونگ از هواوی تقلب کرده چی رابط کاربریشو که هواوی از سامسونگ شکایت کرد
بعد میگی چین دزده

..........

۱۳۹۵/۸/۲۰
خواستی در مورد یک شرکت حرف بزنی ولی تمام شرکتارو گفتی اچ تی سی ، اپل ، سامسونگ ، سونی ، هواوی ، بلکبری ، دیگه کدومارو خواستی بگی

rf

۱۳۹۵/۸/۱۹
مگه داستانه؟ گوشیا اپلو همه به عمر طولانیش میشناسن تو 1 سال اول شاید بقیشون بهتر باشن ولی کم کم اذیت میکنن و فقط ای او اس پایداره و تا وقتی ازش خسته نشی ولت نمیکنه.