خانهاخبار
سامسونگ در اندیشه افزایش فروش 60 درصدی ساعت هوشمند Gear S3

سامسونگ در اندیشه افزایش فروش 60 درصدی ساعت هوشمند Gear S3

سامسونگ اینبار تصمیم دارد قدم‌های محکم‌تری در بازار ساعت‌های هوشمند بردارد و می‌خواهد ساعت هوشمندش، Gear S3 انتخاب اول کاربران باشد.
۱۳۹۵/۷/۱۰
image

سامسونگ در ایفا 2016 برلین از نسل جدید ساعت هوشمند خود، Gear S3 رونمایی کرد اما هنوز فروش این ساعت را آغاز نکرده است. اکنون گزارش‌های جدیدی از کره جنوبی به گوش می‌رسد. ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3 در پایان اکتبر در بیشتر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. سامسونگ به ساعت هوشمند خود امید بسیاری بسته است با وجود اینکه اپل نیز در آستانه عرضه ساعت هوشمند جدیدی است.

به نظر می‌رسد سامسونگ هدف فروش Gear S3 را 60 درصد افزایش داده است و این بار می خواهد فروش ساعت هوشمند جدید خود را نسبت به نسل قبلی سال گذشته اش، 60 درصد بیشتر کند. این شرکت انتظار دارد 5 میلیون دستگاه Gear S3 به فروش برساند اما مشخص نیست 5 میلیون دستگاه را در چه بازه زمانی به فروش خواهد رساند. سامسونگ سال گذشته موفق به فرش 3.1 میلیون گجت پوشیدنی شد.

ساعت هوشمند Gear S3 دو نسخه classic و frontier دارد که نسخه frontier آن مجهز به اتصال 4G-LTE است. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند قیمتی حدود 400 یورو در اروپا داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۲۸
چرا نمیاد :/
بین این و گارمین فنیکس موندم
اگر سیمکارتش تو ایران کار کنه البته :/

Next is Now

۱۳۹۵/۷/۱۲
بهترین ساعت هوشمند بازار بدون شک
قصد خرید S2 رو داشتم اما چند ماه دیگه صبر میکنم تا S3 رو بگیرم

moslem

۱۳۹۵/۷/۱۲
سلام من میخوا از ساعت s3 Gearبخرم چیکار کنم

محمد

۱۳۹۵/۷/۱۱
بدبخت اچ تی سی سالهاست میخواد یه ساعت هوشمند بیرون بده هی امروز و فردا میکنه

yh

۱۳۹۵/۷/۱۱
کاملا مشخصه:)))