خانهاخبار
ال جی V20 در آستانه ورود به بازار

ال جی V20 در آستانه ورود به بازار

علاقه‌مندان به گوشی‌های پرقدرت سری V ال‌جی در انتظار ورود جدیدترین عضو آن یعنی V20 به بازار هستند. ال‌جی اعلام کرده که از فردا این گوشی در بازار کره جنوبی به‌فروش می‌رسد و تا یک ماه دیگر در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۷/۷

کمتر از یک ماه از زمان معرفی LG V20‌ می‌گذرد و حالا این گوشی دوست داشتنی در آستانه ورود به بازار قرار دارد. ال‌جی اعلام کرده که از فردا یعنی ۲۹ سپتامبر V20 را در کشور مادر یعنی کره جنوبی وارد بازار می‌کند. پیش از این نیز در هفته گذشته ال‌جی اعلام کرده بود که این هفته موعد قرار گرفتن این گوشی در ویترین فروشگاه‌ها فرا می‌رسد.

image

ال‌جی همچنین اعلام کرده که طی هفته‌های آتی V20 را در بازار‌های آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و خاورمیانه نیز عرضه می‌کند. شایعاتی نیز در این زمینه خبر می‌دهند که V20 از ۲۱ اکتبر در آمریکا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اما ظاهرا فعلا خبری از فروش V20 در اروپا نیست. این ماه گزارشی منتشر شده بود که اشاره می‌کرد V20 در ابتدای ورودش به بازار در اروپا به‌فروش نخواهد رسید. حالا این گزارش بیشتر به واقعیت نزدیک شده چراکه ال‌جی نیز برنامه خود را برای فروش V20 در اروپا اعلام نکرده است.

بطور حتم تا ۱ ماه آینده که V20 وارد بازار خاورمیانه شود شاهد عرضه رسمی این گوشی در ایران نیز خواهیم بود. بنابراین قیمت و زمان عرضه دقیق این محصول در بازار کشورمان را می‌توانید در آینده نزدیک از جی‌اس‌ام دنبال کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

rasoul

۱۳۹۵/۸/۲
منم همینطور قیمتش چقد افت میکند

جمشید

۱۳۹۵/۷/۱۰
سلام
بخاطر کیفیت موسیقی همیشه از اچ تی سی استفاده کردم ولی علاقه مند ب ال جی شدم G5رو بخاطر ماژول نخریدم و منتظر V20موندم منتها با توجه ب پیشترفت سریع اغلب شرکتها و عرضه کالاهای جدید با تاخیری ک الجی در مورد این کالا دارد بعید نیست ب نوعیv20 را ب سرنوشتG5دچار کند

Dandelion

۱۳۹۵/۷/۹
داداش ببین چی گفتی که اینقد دیسلایک خوردی! !!!!!! اتفاقا V20 ال جی رو به جرئت میتونیم بگیم بهترین و پیشرفته ترین تلفن هوشمند پرچمدار در حال حاضره که جدیدترین و قدرتمندترین امکانات صوتی و تصویری رو از هر نظر ارائه میده. جدیدترین سیستم عامل هم که روش داره. مهم تر از همه طراحی ظاهریش فوق العاده است و کیفیت بدنه بادوام و مستحکمه در برابر ضربات. یه نکته حائز اهمیت دیگه در مورد این گوشی باتری قابل تعویضشه که خودش مزیت بزرگی حساب میشه تو این دوره زمونه که مصرف دیتای بالا انرژی باتری رو زیاد میگیره. خیلی راحت میتونی هر وقت کم اوردی باتری یدک پر همرات داشته باشی و اونو عوض کنی. بدون اینکه منتظر شارژ شدن بمونی. در ضمن نمایشگرش هم به دلیل فناوری Quantum IPS خیلی روشن تر و کم مصرف تر نمایشگرهای قبلی ال جی هستش. پس اشتباه فکر کردی داداچ :)

miladw.zx

۱۳۹۵/۷/۸
الجی v20جای گزین نوت 7

alireza

۱۳۹۵/۷/۸
از دنیا عقبی خخخ معلوم شد طرف کلاهبردار بوده و می خواسته پول یه نوت 7 و پول یک لپ تاپ گکه گفته وقتی منفجر شده لپ تاپشم اسیب دیده بگیره روی جعبه ی نوت 7 سالم هم از یه IMEI استفاده کرده بوده .