خانهاخبار
انتشار مشخصات Galaxy A8 2016 در بنچمارک Antutu

انتشار مشخصات Galaxy A8 2016 در بنچمارک Antutu

پس از لو رفتن رندرهای گلکسی ای 8 2016 سامسونگ، اکنون نوبت به مشخص این گوشی رسیده که از اجرای بنچمارک Antutu روی این گوشی خبر می‌دهد.
۱۳۹۵/۶/۲۴

در ماه ژوئیه اولین نشانه ها از حضور نسخه 2016 گلگسی ای 8 سامسونگ در بنچمارک GFX رویت شد؛ نشانه‌هایی که خبر از مشخصاتی خوب برای گوشی می‌داد. در روزهای گذشته رندرهای گوشی فاش شد و با طراحی این گوشی آشنا شدیم. اکنون نیز این گوشی در بنچمارک Antutu رویت شده است. مشخصاتی که از این بنچمارک به دست آمده است کمی با آنچه پیشتر فاش شده بود تفاوت دارد.

در نتایج به دست آمده از این بنچمارک مشخص شده است که گلکسی ای 8 2016 دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد. پیشتر در بنچمارک GFX حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت ذکر شده بود که اکنون به نظر می‌رسد نسخه 64 گیگابایتی گوشی آزموده شده است.

image

در حالی که هر دو بنچمارک GFX و Antutu به نمایشگر 5.1 اینچی این گوشی اشاره کرده‌اند (نمایشگری کوچکتر از نمایشگر نسخه اصلی گلکسی ای 8)، وبسایت هندی Zauba معتقد است این گوشی با نمایشگر 5.7 اینچی روانه بازار می‌شود.

این گوشی تراشه اگزینوس 7420 با پردازنده 8 هسته‌ای 2.1 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8، را روی خود دارد و از 3 گیگابایت رم در کنار این تراشه بهره می‌برد.

احتمالا به‌زودی مشخصات دقیق‌تری از این گوشی به دست می‌آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۵/۶/۲۷
قطعا 5.1 اینچ اشتباهه 5.7 وشاید 6 اینچ باشه

kiyan

۱۳۹۵/۶/۲۷
اصلن کم طرفدار نیست شما نمیبینی

نوید

۱۳۹۵/۶/۲۴
خدایی سری aسامسونگ میشه یکی از بهترین و زیبا ترین سری های گوشی موبایل دونست و حتی یک جاهایی میشه گفت چیزی از یک پرچم دار کم نداره///خیلی عالی و خوش دست وزیبا هستن این سریa

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۴
سامسونگ بهتره بجای آپدیت کردن رده ی کم طرفدار a8 تمرکز بیشتری رو کیفیت محصولات فعلیش بکنه که حداقل ابتدایی ترین نیاز های کاربرها رو برآورده کنن تا دست کم با خیال راحت بشه بدون نگرانی از انفجار , اون ها رو شارژ کرد