خانهاخبار
LG V20: اولین گوشی اندرویدی با اندروید 7

LG V20: اولین گوشی اندرویدی با اندروید 7

هرچند همه گمان می‌کردند نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های اندرویدی با اندروید 7 هستند، حالا گوگل تایید کرده ال جی وی 20 اولین گوشی اندرویدی است که از ابتدا اندروید 7 را روی خود دارد.
۱۳۹۵/۶/۲

چند وقت پیش که ال‌جی اعلام کرد V20 این شرکت اولین گوشی اندرویدی است که به اندروید 7 آپدیت می‌شود باور نمی‌کردیم و تصورمان این بود که این گوشی اولین گوشی هوشمند پس از نکسوس‌های گوگل است که به اندروید 7 آپدیت می‌شود. اما حالا گوگل هم تایید کرده که ال‌جی وی20 اولین گوشی هوشمند با اندروید 7 است. گوگل در صفحه انتشار اندروید 7 این خبر را اعلام کرده است.

از عکس‌های منتشرشده به‌درستی نمی‌توان به ظاهر V20 ال‌جی پی برد، مگر اینکه رندرهایی از این گوشی فاش شود. به هر حال اکنون می‌دانیم که نکسوس‌های گوگل، که توسط اچ‌تی‌سی ساخته می‌شوند، پیش از 6 سپتامبر، که تاریخ رونمایی از وی20 است، معرفی نمی‌شوند.

image

وی20 ال‌جی با هدف رقابت شانه به شانه با نوت7 سامسونگ روانه بازار می‌شود و حالا پرچمدار ال‌جی با داشتن اندروید 7 گوی سبقت را از پرچمدار سامسونگ می‌رباید. سامسونگ اعلام کرده بود که اندروید نوگت تا 2-3 ماه دیگر برای نوت7 منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود پیش‌فروش LG V20 از 14 سپتامبر و فروش آن از 23 سپتامبر آغاز شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

عارف

۱۳۹۵/۶/۳
امیدوارم ال جی مشکل شارژ باتری که توی v10بود در v20رفع کنه به خاطر همین مشکل گوشی ال جی v10خودمو فروختم

Keyhan

۱۳۹۵/۶/۲
با اینکه طرفدار اچ تی سی هستم ولی ال جی رو خیلی دوس دارم. چون همیشه بدون تقلید و بی سروصدا و تبلیغ تو خیلی زمینه ها بهترین هارو میزنه و قیمتشم عالیه.

cobweb

۱۳۹۵/۶/۲
من هم باور نمی‌کردم این شایعه درست باشه ولی خب حقیقت داشت!
امیدوارم ال جی انتظارهایی که همه از نسل بعد گوشی خوشنامی مثل v10 داریم رو برآورده کنه.