خانهاخبار
ارزان‌ترین گوشی‌های ورتو 4200 دلار قیمت دارند!

ارزان‌ترین گوشی‌های ورتو 4200 دلار قیمت دارند!

Vertu از سه گوشی جدید آستر کالکشن رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شوند؛ البته اگر قیمت 4200 دلار برای شما پولی نباشد!
۱۳۹۵/۵/۱۷

شرکت Vertu، سازنده گوشی‌های لاکچری، سه گوشی جدید از مجموعه Aster را معرفی کرد که 4200 دلار قیمت دارند و در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت محسوب می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید با پرداخت این قیمت نجومی دستگاه به‌روزی دریافت می‌کنید سخت در اشتباهید. اعضای جدید Aster collection ورتو از پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و سیستم عامل اندروید 5.1 استفاده می‌کنند که مربوط به 2 سال پیش است. تنها ویژگی جدید این سه گوشی پوشش پارچه‌ای بسیار منعطف ایتالیایی است که در سه رنگ آبی، صورتی و سیاه عرضه می‌شود.

image

همانطور که گفتیم اینها ارزان‌ترین گوشی‌های Aster collection ورتو هستند. گوشی‌های دیگر این مجموعه با پوست مار دریایی نارنجی رنگ 7400 دلار، با پوست شترمرغ تمشکی رنگ 7900 دلار و با پوست تمساح سیاه رنگ 10100 دلار فروخته می‎شود!

طبیعتا هیچ فرد عاقلی برای داشتن یک گوشی قدیمی تا این اندازه هزینه نمی‌کند مگر آنقدر پولدار باشد که بخواهد با گوشی ورتو خود ثروت‌ش را به رخ بکشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

amirfj

۱۳۹۵/۵/۱۸
بعضی مواقع شانسم یاری میكنه.

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۸
اصلاح میکنم میلیاردر
قیمتش

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۸
اصلا به سامسونگ چه ربطی داشت
یعنی جی اس ام یه مقاله در مورد چگونه گل های خود را اب بدهیممبنویسه شما میای میگی
سامسونگ ضد ابی شو از سونی کپی کرد

who

۱۳۹۵/۵/۱۸
سجاد از طرز صحبتت میشه فهمید واسه اینکه به هرچی دلت میخواد برسی از هیچ کاری سر باز نمیزنی و از هیچ کاری ابایی نداری.پس بچسب به کارت نه نظر دادن

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۷
داداش با اینکه طرفدار سامسونگ نیستم ولی حرفی از سامسونگ اینجا نبود!!!!!
ورتو چه ربطی به سامسونگ داره اصلا