خانهاخبار
5 پرچمدار جدید که افت قیمت پیدا کرده‌اند

5 پرچمدار جدید که افت قیمت پیدا کرده‌اند

در مشاور خرید گوشی این هفته به بررسی 5 گوشی پرچمدار می‌پردازیم که قیمتشان نسبت به ابتدای ورود آنان به بازار کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.
۱۳۹۵/۳/۲۶

image

گوشی‌های نورسیده، مانند میوه‌های نوبر، در ابتدای ورود به بازار با قیمت‌های بالا و غیرواقعی به فروش می‌رسند. طی این چند ماه اخیر پرچم‌داران جدیدی از کمپانی‌های مختلف معرفی شدند که در بخش گزارش بازار جی‌اس‌ام از زمان ورود آن‌ها به بازار و همچنین قیمت نجومی‌شان شما را مطلع ساختیم.

در این مطلب از مجموع مطالب مشاور خرید ۵ پرچم‌دار چست و چابک از شرکت‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی و سونی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که قیمت تمامی آن‌ها به حد نصاب و معقولی رسیده و زمان خوبی برای خرید تک‌تک آن‌هاست. البته ناگفته نماند میان این ۵ گوشی Xperia X هنوز هم جای کاهش قیمت دارد.

 

 


HTC 10

image

 

جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی نام بسیار ساده و خلاصه «10» را یدک می‌کشد. اگرچه کمی کاستی‌های این گوشی در ابتدا حس می‌شود، طراحی آن چنگی به دل نمی‌زند و فقدان اسپیکر استریو ناخوشایند است، مشابه آنچه پیش از این در One X9 دیده بودیم، بی‌شک بهترین گوشی ساخته‌شده تا به حال نزد این کمپانی است و توانست نظر بسیاری را جلب کند. اچ‌تی‌سی ۱۰ را هم‌اکنون می‌توانید باقیمت 2,110,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Huawei P9

image

 

ظرافت، طراحی یک‌دست و زیبا، دوربین باکیفیت خارق‌العاده؛ با همین عبارت کوتاه می‌توان پرچم‌دار جدید هو‌آوی را تعریف کرد. این کمپانی چیزی برای کاربران خود کم نگذاشت و با معرفی پرچم‌دار جدیدش توانست دل بسیاری از کاربران دیگر برندها را ببرد. پی ۹ هم‌اکنون قیمتی معادل 1,525,000 تومان با گارانتی اینترنشنال دارد که یکی از گزینه‌های خوب به شمار می‌رود.

LG V10

image

 

اگرچه از زمان عرضه وی ۱۰ نسبت به ۴ گوشی دیگر مدت بیشتری می‌گذرد، امکانات خوب این گوشی مانند صفحه نمایش دوم و دوربین سلفی دوگانه در کنار مشخصات قوی سخت افزاری و همچنین افت قیمت چشمگیر آن باعث شد وی ۱۰ میان این ۵ گوشی جای بگیرد؛ چراکه یکی از بهترین‌های بازار است و با وجود جی ۵ هنوز طرفداران بسیاری دارد. وی ۱۰ را می‌توانید با قیمت 1,590,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

LG G5

image

 

جی ۵ امسال یکی از متفاوت‌ترین پرچم‌دارهای عرضه‌شده بود. به لطف طراحی جالب ماژولار  می‌توانید با فشار یک دکمه قسمت زیرین آن را جدا کنید و از ماژول‌های دیگری مانند اسپیکر و شاتر دوربین استفاده کنید. دوربین اصلی قدرتمند آن فوکوس لیزری و دو لنز دارد که یکی از آن‌ها برای گرفتن عکس در حالت استاندارد و لنز دیگر برای عکس گرفتن با زاویه 135 درجه است. جی ۵ را می‌توانید با قیمت 1,710,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

Xperia X

image

 

چند روز پیش شاهد ورود اکسپریا ایکس به بازار بودیم که ابتدا با قیمت بالایی به فروش می‌رسید، اما خوشبختانه با وجود این که مدت زیادی از حضورش در بازار نمی‌گذرد، قیمتش افت پیدا کرده است. البته در ابتدای مطلب به این نکته اشاره کردیم که هنوز هم جای کاهش قیمت دارد. این گوشی میان‌رده جدید سری X سونی است که توان رقابت با بسیاری از پرچم‌داران دیگر برندها را دارد و طراحی ساده و زیبا و البته اصالت سونی را با خود همراه کرده است. به لطف گوشه‌های کرو 2.5D نیز خوش دست‌تر از مدل‌های پیشین است. Xperia X را می‌توانید با قیمت 1,790,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.


image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (91 نظر)

امیر حسام

۱۳۹۵/۷/۲
الجی گوشی های خوبی میزنه اما هنوز توایران جا نیفتاده اگه جا بیفته از همه ی گوشی ها بهتر میشه. حتی سونی

nima

۱۳۹۵/۴/۲۱
سونی برند عالی هستش.حرف نداره.زمانی که سامسونگ گوشی های مسخره ای مثه گلکسی Gio میزد سونی گوشی های ضد آب میساخت

A.K

۱۳۹۵/۴/۲۱
برو خونتون

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۰
همه ی گوشی از زمان عرضه تا دو ماه بعدش افت دارن ولی g5 همینطور داره کمتر میشه.یه ماه دیگه میشه 1500.

فرجاد

۱۳۹۵/۴/۲۰
درود
تا اونجایی که من میدونم سونی Xperia X مدل میان رده هستش با دوربین یکم قویتر اما چیپست این گوشی ، چیپست یک گوشی میان رده هست پس جز گوشی های پرچم دار حساب نمیشه !!! و تا اونجایی که میدونم پرچمدار خانواده X سونی مدل X perpormens هست که هنوز توی بازا ایران وارد نشده.
با سپاس همیشگی