خانهاخبار
فعال شدن Now on Tap برای کاربران ایرانی اندروید

فعال شدن Now on Tap برای کاربران ایرانی اندروید

Now on Tap یکی از ویژگی‌های اندروید 6 است که به دلیل تحریم، کاربران ایرانی قادر به استفاده از آن نبودند. اما با تغییراتی که گوگل به تازگی اعمال کرده است، ایرانی‌ها امکان استفاده از این ویژگی را پیدا کرده‌اند.
۱۳۹۵/۳/۲۶

گوگل در اندروید 6 ویژگی‌ای به نام Now on Tap معرفی کرد که به کاربران کمک می‌کند از گوشی خود راحت‌تر استفاده کنند. Now on Tap درواقع بخشی از دستیار شخصی گوگل است که موجب می شود بدون ترک کردن صفحه فعلی در مورد آنچه در حال خواندن و دیدنش هستید جستجو کنید و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

Now on Tap، که با گرفتن دکمه خانه یا دکمه دایره پایین صفحه فعال می‌شود، تا پیش از این وابسته به Google Now Cards بود، اما به دلیل تحریم، کاربران ایرانی امکان استفاده از آن را نداشتند. در آپدیت جدیدی که برای اپلیکیشن Google آمده است، می‌توان ویژگی Now on Tap را بدون نیاز به فعال کردن Google Now Cards به کار گرفت؛ به این ترتیب کاربران ایرانی دیگر مشکلی برای استفاده از آن ندارند.

 

image

 

ابتدا اپلیکیشن Google را به‌روز کنید و از منوی سمت چپ به Settings بروید. در قدم بعد وارد Now on Tap شوید و دکمه نشان‌داده‌شده در تصویر را فعال کنید.

برای اینکه با Now on Tap و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

SRsr

۱۳۹۵/۸/۲۷
گوشی من اس ۷ اج ولی میزنه not available in your country ولی رو گوشیه قبلیم که اس ۶ بود کار میکرد...حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

MohamadAlia

۱۳۹۵/۳/۲۸
براي من هم ارور not available in your country رو ميده
P8 lite android 6

mehrdadxxx

۱۳۹۵/۳/۲۷
فقط باید اندروید شش باشه انگار
روی اندروید 5 همچین چیزی وجود نداره

رسول

۱۳۹۵/۳/۲۷
واسه منم فعال نشده هیچ اپدیتی هم نیومده هنوز براش تو پلی استور. گلکسی اس 5 اندروید 6

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۶
برای من فعال نشد.
ال جی جی4 اندروید 6