خانهاخبار
ویدئوی تبلیغاتی ایسوس از زن فون 3 و زن فون 3 دیلاکس

ویدئوی تبلیغاتی ایسوس از زن فون 3 و زن فون 3 دیلاکس

روز گذشته ایسوس گوشی‌های جدید سری زن فون 3 خود را رونمایی کرد؛ سه گوشی ZenFone 3 ،ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Ultra با مشخصات متفاوت و قیمت متفاوت.
۱۳۹۵/۳/۱۱

روز گذشته، ایسوس سه گوشی هوشمند جدید معرفی کرد؛ گوشی‌هایی که همگی از خانواده ZenFone 3 بودند. با این حال در مورد تاریخ عرضه این سه گوشی یعنی زن فون 3 با نمایشگر 5.5 اینچی، زن فون 3 دیلاکس با نمایشگر 5.7 اینچی و زن فون 3 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی هیچ حرفی زده نشد. اکنون ایسوس ویدئوی رسمی تبلیغاتی برای دو گوشی زن فون 3 و زن فون 3 دیلاکس خود منتشر کرده است و این احتمال می‌رود که این دو گوشی زودتر از نسخه بزرگ‌تر روانه بازار شوند.

در این ویدئوها، که در ادامه می‌بینید، به ویژگی‌های مهم این دو گوشی اشاره شده و ظاهر گوشی نیز بهتر به نمایش درآمده است، طوری که کاربران می‌توانند تفاوت این دو نسخه را با هم مقایسه کنند. برای مثال، می‌بینیم که زن فون 3 فریمی فلزی دارد و پشت آن با گوریلا گلس پوشانده شده، در حالی که زن فون دیلاکس بدنه تمام فلزی دارد و بخش پشتی بدنه نیز کمی خمیده است.

همان طوری که از نام زن فون 3 دیلاکس می‌توان حدس زد، این گوشی رده‌بالاتر از دیگر نسخه معرفی شده است. نسخه دیلاکس زن فون 3 از تراشه اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و قیمت آن از 499 دلار شروع می‌شود، اما زن فون 3 قیمتی برابر با 349 دلار دارد.

ویدئوهای رسمی این دو گوشی را در ادامه می‌بینید.

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Fardin

۱۳۹۵/۳/۲۸
فیلمبرداری ربطی به وضوح صفحه نمایش نداره مثلا z5 سونی وضوح صفحه نمایشش فول اچ دی هست ولی 4k فیلم برداری می کنه

طاها

۱۳۹۵/۳/۱۳
این صفحه نمایش full hd داره.....چطوری 4k فیلم برداری میکنه???اصلا مگه صفحش میتونه 4k رو نمایش بده که حالا 4k هم فیلم برداری میکنه??!!!

احمد

۱۳۹۵/۳/۱۱
در لبه پایینی محل قرار گرفتن اسپیکر و درگاه شارژ پی s7و لنز دوربینشم شبیه note4

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۱
ايسوس برند خوب و كارامديه حالا هم كه وارد عرصه تلفنهاى همراه شده و انصافأ خوب هم داره پيش ميره

Mehrdad

۱۳۹۵/۳/۱۱
بابا دم ایسوس گرم همش 499 دلار ؟ حرف ندراه !