خانهاخبار
افشای اطلاعات جدید از Xperia E5 سونی

افشای اطلاعات جدید از Xperia E5 سونی

در خبرها شنیده بودیم که سونی قصد دارد خط تولید گوشی‌های پایین رده و ارزان قیمت خود را تعطیل کند، اما اسناد تازه منتشرشده از منبعی روسی نشان می‌دهد که به زودی شاهد رونمایی از گوشی جدیدی به نام اکسپریا E5 خواهیم بود.
۱۳۹۵/۳/۳

هفته پیش شایعه‌ای از شرکت سونی به گوش رسید که عنوان می‌کرد این شرکت قصد دارد برای تمرکز بیشتر روی خانواده Xperia X تولید گوشی‌های پایین‌رده Xperia C و Xperia M را متوقف کند. در واقع می‌توان این گونه برداشت کرد که سونی دیگر به ساخت گوشی‌های پایین‌رده و ارزان‌قیمت علاقه‌ای ندارد؛ گوشی‌هایی که سری Xperia E هم جزو آنهاست. اما به تازگی اسنادی از یک منبع روسی فاش شده که به معرفی گوشی جدید Xperia E5 دلالت دارد.

 

image

پیش‌تر نتایج بنچمارک GFXBench خبر تولید دو گوشی با شماره مدل F3216 و F3311 را فاش کرده بود. حدس‌ها بر این است که گوشی اول Xperia C6 Ultra نام داشته باشد، اما گوشی دوم که نمایشگر 4.6 اینچی، پردازنده 6735 مدیاتک و 1.5 گیگابایت رم در اختیار دارد بسیار با مشخصه‌های اکسپریا ای 5 مطابقت می‌کند.

باید منتظر ماند و دید سونی، به جز این گوشی، دستگاه پایین‌رده دیگری معرفی خواهد کرد یا Xperia E5 آخرین عضو از سری گوشی‌های ارزان‌قیمت این برند مشهور است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali

۱۳۹۵/۳/۴
دمت گرم دیدمون رو عوض کردی!!!!

alireza

۱۳۹۵/۳/۳
دقیقا با نظر شما موافقم دوست عزیز من خودم سه سال هست اکسپریا ال رو دارم زمان خودش یک میان رده خوب و عالی بود و هنوز برای من کار می کنه هرچند اینقدر زمین خورده و هزاررر مشکل براش پیش اومده ولی هنوز کار می کنه اما رقبای اون زمانش که میان رده بودن الان همه خارج شدن از دست رس و حتی استفاده شرکت سونی معروف هست به ساخت گوشی های که عمر خوب و بالای می کنند ولی متاسفانه بعضی ها نمی فهمند باید با توجه به نیاز خودشون گوشی تلفن خریداری کنند.

mvf

۱۳۹۵/۳/۳
این اتفاق برا لومیا ها نمی افته، شما که گوشی فروشی باید اینو بدونی

عماد

۱۳۹۵/۳/۳
اتفاقا به نظر من تولید نکردن گوشی های رده پایین کاره خیلی مناسبیه،اونوقت یه سری از دوستان میرن اونا رو میخرن با قیمت زیر هشتصد یا هفتصد هزار تومن
بعد اون گوشی رو با سامسونگ S6 مقایسه میکنن،تازه بعد از سه سال با نصب هزاران برنامه یه هنگ که میکنه کله کارخونه بزرگ سونی رو میبرن زیر سوال
که بلد نیست گوشی بزنه،دوربینش خوب نیست،ویروس میگیره
تازه چون میان رده های بقسه شرکت ها تو طول اون زمان سوختن و شیش ماهه نسخه جدیدترشون میاد تو بازار،اون گوشی های قدیمی و ارزون سونی رو با گوشی های روز مقایسه میکنن،نمیدونن اکثر میان رده های بقیه ی شرکت ها نصف این زمان کار نمیکنن،البته اینارو وقتی تو یه موبایل فروشی برای زمان طولانی فعالیت داشته باشی میفهمی