خانهاخبار
در نسخه جدید پلی استور، بتا تستر اپلیکیشن‌ها شوید

در نسخه جدید پلی استور، بتا تستر اپلیکیشن‌ها شوید

گوگل پلی در نسخه جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد که به عنوان بتا تستر مستقیما از طریق این فروشگاه به نسخه بتای اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۵/۲/۲۷

برخی افراد دوست دارند همیشه اولین نفری باشند که سراغ اپلیکیشن‌های جدید می‌روند و ویژگی‌های جدید را اغلب پیش از سایرین آزمایش می‌کنند.

فروشگاه گوگل پلی روزبه‌روز بهتر می‌شود و اکنون در نسخه 6.7 به کاربران اجازه می‌دهد تا نسخه بتای اپلیکیشن‌ها را راحت‌تر از گذشته تست کنند.

در این نسخه گوگل پلی مهم‌ترین تغییر امکان پیوستن به نسخه بتای اپلیکیشن‌ها یا ترَک کردن این نسخه، مستقیما از درون اپلیکیشن (در استور) است؛ امکانی که راحتی بیشتری برای کاربران به همراه دارد. با این ویژگی، هنگامی که انتخاب می‌کنید بتا تستر باشید، می‌توانید از وضعیت نسخه‌های اپلیکیشن مطلع شوید؛ اینکه آیا نسخه بتای اپلیکیشن پیش روی شماست یا نسخه‌ای منتشرنشده و خصوصی از آن. البته برخی بتا تست‌ها نیازمند داشتن تاییدیه Google + است (این گزینه به توسعه‌دهنده بستگی دارد).

به هر حال نیاز به ملحق شدن به گوگل پلاس این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا مستقیما با توسعه‌دهندگان در ارتباط باشند و نظر خودشان را به آنها منتقل کنند. رابط کاربری در حالت بتا تست نیز شبیه قبل است، با این تفاوت که نظر شما در مورد اپلیکیشن تنها برای توسعه‌دهنده قابل رویت است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)