خانهاخبار
مشخصات کامل‌تر گلکسی C7 سامسونگ لو رفت

مشخصات کامل‌تر گلکسی C7 سامسونگ لو رفت

اگرچه سامسونگ رسما حرفی از گوشی های جدیدش نزده، به نظر می رسد در اندیشه سری جدیدی از گوشی های هوشمند با نام گلکسی سی است.
۱۳۹۵/۲/۷

می‌دانیم که سامسونگ به سراغ سری جدیدی در گوشی‌های خود رفته است: سری C که تا کنون گوشی گلکسی سی5 از این مجموعه لو رفته و شایعاتی در موردش شنیده‌ایم و مشخصات دیگر گوشی این سری یعنی سی 7 نیز از طریق بنچمارک Antutu لو رفته است. اکنون این گوشی بار دیگر در بنچمارکی دیگر ظاهر شده و مشخصاتی بیشتر درباره آن آشکار شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از GFXBench، این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی دارد، در حالی که وبسایت هندی Zauba گوشی SM-C7000 را با نمایشگری 5.7 اینچی در لیست قرار داده است. به جز نمایشگر، که به 5.5 اینچی بودن آن اشاره شده است، سایر مشخصات به آنچه پیش‌تر از بنچمارک Antutu فاش شده شباهت دارد. نمایشگر گلکسی C7 سامسونگ فول اچ‌دی است و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی سی7 دوربینی 16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در آن به کار رفته. این گوشی اندروید 6 مارشمالو را از ابتدا بر روی خود دارد.

image

 

گفته می‌شود محصولات سری گلکسی سی سامسونگ بدنه فلزی دارند و شاید ماه آینده معرفی شوند، اما انتظار می‌رود این سری گوشی تنها برای کشور چین عرضه شود. در مورد قیمت گوشی اطلاعاتی در دست نیست و تنها منبع در این زمینه سایت Zauba است که قیمت گلکسی سی7 را 205 دلار ذکر کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

bbk

۱۳۹۶/۸/۱۰
بنظر من اینکه این گوشی برای بازار چین ساخته شده چیز خوبیه چون بنظر من چینیا نمیزارن چیزه تقلبی ملتشون استفاده کنه

علی

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
سلام دوستان گوشی خوب و مناسبی است ۶۴گیگ خیلی خوب از نظر باطری و دوربین قیمتش هم ۱۴۰۰گرفتم از سی پنج خیلی بهتره

سعید

۱۳۹۵/۸/۷
من امروز خریدم1400

Ramib

۱۳۹۵/۴/۲۰
همیشه میگن لور رفت بابا این بازی خودشون چی لور رفت برای اینکه مشتری برای برندشون جم کنن این میگن

آرش

۱۳۹۵/۳/۸
با سلام خدمت شما دوست عزیز
قیمت حدودی این گوشی ینی گلکسی C7 چن در میاد
کی وارد ایران میشه؟؟
ممنون میشم اگه زود به سوالم پاسخ بدین