خانهاخبار
اندروید 6 برای Honor 5X هوآوی به زودی منتشر می‌شود

اندروید 6 برای Honor 5X هوآوی به زودی منتشر می‌شود

آنر 5 ایکس هوآوی چندی پیش در CES 2106 معرفی شد، اما با اندروید 5 به بازار آمد. حالا آپدیت اندروید 6 برای این گوشی نیز به زودی از راه می‌رسد.
۱۳۹۵/۲/۴

گوشی هوشمند Honor 5X هوآوی در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد و به دلیل قیمت بسیار کم و مشخصاتی قابل توجه طرفداران بسیاری به دست آورد. اما مشکلی که در این گوشی وجود داشت سیستم عامل آن بود. اگرچه هوآوی اندروید مارشمالو را برای برخی گوشی‌های خود منتشر کرده بود، آنر 5ایکس با اندروید 5 عرضه شد.

 

image

 

اما حالا خبرهای خوبی به گوش می‌رسد؛ خبرهایی که از رسیدن اندروید مارشمالو به Honor 5X حکایت دارد. در تیزری که به‌تازگی منتشر شده است، Honor USA گفته اندروید 6 به‌زودی برای آنر 5ایکس منتشر می‌شود. اکنون آنر 5ایکس هوآوی با داشتن قیمت 200 دلاری و مشخصاتی همچون نمایشگر 5.5 اینچی 1080p، تراشه اسنپدراگون 616، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، 2/3 گیگابایت رم، باتری 3000 میلی آمپری، 16 گیگابابایت حافظه داخلی و رنگ های سیاه، سفید و طلایی یک گوشی مقرون به صرفه برای علاقه‌مندان است؛ به‌خصوص حالا که اندروید 6 را نیز به زودی روی خود خواهد دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲
ولی چه فایده بدترین چیزش اینه که otj نمیخونه

آرمان

۱۳۹۵/۹/۲۵
سلام اون پائینی که روی گوشی تو قسمت تنظیمات میاد مربوط به تندرویی 6 اید؟من رو نصب کنیم خوبه؟

j.k

۱۳۹۵/۸/۹
هیچ مشکلی نداره من اندرویدشو 6 کردم عالیه ..بهترم شده توو خیلی چیزا..

امیرحسین

۱۳۹۵/۶/۱۰
سلام خسته نباشید ببخشید من دوتا سوال داشتم می خواستم بدونم با آپدیت گوشی 5x به اندروید ۶ چه مشکلاتی به وجود میاره و اینکه اندروید ۶ قابلیت زبان فارسی را دارد یا نه
با تشکر