خانهاخبار
تجهیز گوشی‌های سامسونگ به دوربین 24 مگاپیکسلی

تجهیز گوشی‌های سامسونگ به دوربین 24 مگاپیکسلی

سامسونگ همواره به دنبال این بوده تا کیفیت دوربین گوشی‌های خود را ارتقا دهد. به نظر می‌رسد که این شرکت کر‌ه‌ای به دنبال ساخت سنسورهای جدیدی است که کیفیت بالاتری دارند و از آپرچر بزرگ‌تری برخوردارند.
۱۳۹۵/۲/۱

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند بهترین کیفیت ممکن را در دوربین گوشی‌های هوشمندش به کار گیرد. هرچند کیفیت دوربین پرچمداران امسال سامسونگ از 16 به 12 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است، برخوردار بودن از پیکسل‌های بزرگ‌تر باعث شده تا در موقعیت‌های کم‌‌نور تصاویر روشن‌تر و بهتری به ثبت برسد.

 

image

 

شایعات جدید این طور عنوان کرده‌اند که سامسونگ به دنبال اضافه کردن تیم دوربین‌های NX خود به بخش گوشی‌های هوشمند است تا بتواند روی سنسورهای جدید 1/2.3 اینچی با آپرچر f/1.4 کار کند. لنزهایی با آپرچر f/1.4 سبب می‌شود 17 درصد نور بیشتر از سنسور دوربین بگذرد. همچنین سنسور 1/2.3 اینچی اجازه استفاده از پیکسل‌های بزرگ‌تری نسبت به سنسور 1/2.5 گلکسی اس7 را به سامسونگ می‌دهد.

هدف نهایی کره‌ای‌ها ساخت سنسورهای دوربین 1/1.7 اینچی با کیفیت 18 تا 24 مگاپیکسل است که نتیجه آن نیز داشتن عکس‌های بزرگ‌تر و شارپ‌تر با نور و عمق میدان بهتر است. علاوه بر این کار روی رابط کاربری جدیدی که بر اساس سیستم دوربین‌های NX عمل می‌کند نیز در حال انجام است.

در این شایعه به مدت زمانی که برای عملی شدن این دو سنسور نیاز است اشاره‌ای نشده. تصور می‌شود که سنسورهای 1/2.3 اینچی سال آینده معرفی شوند، ولی 2 تا 3 سال دیگر طول می‌کشد تا سنسورهای 1/1.7 اینچی وارد بازار شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

ali

۱۳۹۵/۲/۱۰
اتفاقا اشغال ترین دوربین هارو سامسونگ میزنه.... هیچ دوربین به کیفیت سری لومیا نیست.لومیا 1020 که دوربیشنش خداست و حتی دوربین های حرفه ای جلوش کم میارن.دوربین گوشی های پایین رده لومیا از اپل و سامی و سونی خیلی بهترن.مطمئناَ شما تا الان گوشی لومیا دستت نگرفتی که اینو میگی.............. زنده باد امپراتور

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۷
لومیا که هیچی کلا بی خیالش شو ولی الان طبق نظر متخصصان بهترین دوربین ها رو S7 و HTC 10 دارن.اگه قرار باشه یه شرکت با سامسونگ رقابت کنه اون HTC هست نه اینا

Alireza

۱۳۹۵/۲/۶
Yh
میشع دروغ نگی
حداقل اژ برند دفاع میکنی حرف راست بزن
هم گوشی اچ تی سی ۱۰ و اس۷ تو تاشون امتیاز ۸۸ اووردن نه ۸۵ و ۸۹
خواهشا دروغ نگو چون همه شبیع تو چشم و گوش بسته نیستن

Alireza

۱۳۹۵/۲/۶
خیلی حرفت غیر منطقی و خنده داره
پس لومیا و شونی اینجا باقالین
یه خورده اطلاعات داشته باشی بد نی

علی

۱۳۹۵/۲/۴
درست به عرضت رسوندن سینا جان شما همین متن (ورشکست شدن htc) رو تو گوگل سرچ کن همه چی دستگیرت میشه.
نزدیک به ورشکستگی بوده