خانهاخبار
Galaxy C7: رده‌بالای جدید سامسونگ

Galaxy C7: رده‌بالای جدید سامسونگ

سامسونگ در اندیشه گوشی هوشمند جدیدی است که مشخصاتی پایین‌تر از پرچمدار این شرکت و بالاتر از میان‌رده‌هایش دارد.
۱۳۹۵/۲/۱

به‌تازگی اسکرین‌شاتی از اجرای بنچ‌مارک Antutu روی گوشی جدیدی از سامسونگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. ادعا می‌شود این دستگاه گلکسی سی7 با نام رمز SM-C7000 است و به نظر می‌رسد مشخصات آن کمی بالاتر از میان‌رده‌هاست.

 

image

 

طبق اطلاعات به دست آمده، گوشی جدید سامسونگ تراشه اسنپدراگون 625 را در کنار 4 گیگابایت رم در دل خود جای داده است و از نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلو آن قرار گرفته.  گلکسی C7 سامسونگ از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و اندروید 6.0.1 مارشمالو را روی خود دارد.

 

image

 

به نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ مشخصاتی بین پرچمدار این شرکت، گلکسی اس7، و گوشی میان‌رده گلکسی A7 دارد. احتمال می‌رود این گوشی بدنه‌ای از فلز و شیشه داشته باشد. این گوشی هوشمند گزینه خوبی برای کسانی است که به داشتن نمایشگر QHD تمایلی ندارند، اما مایلند سایر مشخصات گوشی آنها سطح بالا باشد. گلکسی سی7 سامسونگ در این بنچ‌مارک امتیاز 60140 را به دست آورده؛ امتیازی که نزدیک به امتیاز گلکسی اس6 است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

MOBIN

۱۳۹۶/۷/۱۰
سلام من بین گوشیه سامسونگ گلکسی A9و C7گیر کردم لطفا نظر بدید..فعلا گفتن A9باتریش خیلی قوی تره..کمک کنید

sina

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
به نظر من رو قیمتش ارزش خریدش به خاطر دوربینش بیشتر از a7 هستش ولی الان فقط بدون گارانتیش تو ایران موجوده و بدون گارانتی موجب از دست رس خارج شدن سیم کارت شما می شود چون ip را مخابرات قبول نمی کنه

morteza

۱۳۹۵/۱۰/۶
بزرگترین ایراد این گوشی نداشتن محافظ صفحه نمایش gorilla glass 4 است که با یک زمین خوردن تاچ میشکنه
لطفا معایب رو هم بگیم
با تشکر

فرهاد

۱۳۹۵/۹/۱۳
سلام من که امشب گوشی سی 7 خریدم با قیمت 1430,007 مرسی از معرفی گوشی سی 7

پریسا

۱۳۹۵/۷/۷
سلام میشه یه راهنمایی بکنید. میخوام گوشی برای همسرم بخرم بین c7 و A9PRO موندم.البته قیمتا درسته با هم متفاوتن اما مهم نیس. فقط کیفیتشون مهمه. تو بررسی ها تو سی پی یو و باطری تفاوت دیدیم که A9pro بهنر بود.
نظر شما چیه. کدومو بخرم؟؟؟