خانهاخبار
انتشار اندروید 6 برای Z3 ،Z3 ،Z2 کامپکت سونی

انتشار اندروید 6 برای Z3 ،Z3 ،Z2 کامپکت سونی

تنها سامسونگ نیست که این روزها مشغول به‌روزرسانی پرچمداران قدیمی خود به اندروید 6 است، بلکه سونی نیز سخت کار می‌کند تا بتواند تعهداتی را که در مورد آپدیت گوشی‌های قدیمی اکسپریا به اندروید مارشمالو داده است، عملی کند.
۱۳۹۵/۱/۲۱

پس از به‌روزرسانی خانواده Xperia Z5 سونی به اندروید 6 و انتشار این آپدیت برای +Xperia Z3 و تبلت Xperia Z4 نوبتی هم که باشد نوبت آپدیت اکسپریاهای قدیمی‌تر به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید رسیده است.
سونی در اکتبر سال قبل قول داده بود که گوشی‌های Xperia Z2 ،Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact را به اندروید مارشمالو آپدیت کند. پس از انتشار یک نسخه آزمایشی در ماه گذشته، اکنون نسخه رسمی این سیستم عامل برای پرچمداران قدیمی اکسپریا آماده شده است.

فریمور شماره 23.5.A.0.570 سونی، که نسخه 6.0.1 اندروید به همراه وصله امنیتی ماه فوریه و رابط کاربری جدید اپلیکیشن دوربین را با خود به همراه دارد، فعلا برای سه مدل D6503 اکسپریا زد2، D6603 اکسپریا زد3 و D5803 اکسپریا زد3 کامپکت در آمریکا، روسیه، اکراین، خاورمیانه، شمال آفریقا و آمریکای لاتین منتشر شده، هرچند که ممکن است کاربران همه کشورها در این مناطق آن را به طور همزمان دریافت نکنند.

اگر شما یکی از دارندگان این سه دستگاه هستید و توانسته‌اید آپدیت جدید اندروید را روی گوشی خود دریافت کنید، از تجربه خود در مورد تفاوت‌ها و ویژگی‌های جدید اندروید مارشمالو به ما بگویید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (116 نظر)

عادل

۱۳۹۷/۲/۱۹
سلام، گوشی من z26503هستش الان نمیتونم اپدیت کنم و به آندروید ۶ ارتقا بدم لطفا راهنمایی کنید

Morteza

۱۳۹۶/۱/۲۱
سلام
من رام گوشیمو مجبور شدم که عوض کنم الان بیشتر از 7ماهه که دارم باهاش کار میکنم اما اپدیت آندروید برام نمیاد و همون 4.4.2 هنوز هستش..
ممنون میشم اگر این کنید چجوری اپدیت کنم
درضمن build number =17.1.A.2.69 هستش

علی

۱۳۹۶/۱/۱۰
سلام من با توجه به پیشنهادات و نظرات شما دوستان گوشیمو اپدیت نکردم و از همین اندروید پنج راضیم
ممنون بابات راهنماییتون

Behroz

۱۳۹۶/۱/۱۰
میشه منو راهنمایی کنید که چطوری گوشی مو ابدیت کنم مدل z2 هستش 6503

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
اصلا اپدیت نکن.من پشیمونم الان