خانهاخبار
مشکل ضبط ویدئوی اسلوموشن در گلکسی اس 7 سامسونگ

مشکل ضبط ویدئوی اسلوموشن در گلکسی اس 7 سامسونگ

برخی صاحبان گوشی Samsung Galaxy S7گزارش کرده‌اند که هنگام ضبط ویدئوی اسلوموشن با سرعت 240 فریم بر ثانیه با مشکل مواجه شده‌اند.
۱۳۹۵/۱/۱۸

گلکسی اس7 سامسونگ یکی از معدود گوشی‌های موجود در بازار است که قادر به ضبط ویدئوی اسلوموشن با 240 فریم بر ثانیه است. این ویژگی، که این روزها توجه دوستداران ویدئوهای اسلوموشن را جلب کرده، با برخی مشکلات در گوشی‌های سامسونگ مواجه شده است.

صاحبان گوشی گلکسی اس7 از وقفه در هنگام ضبط ویدئوی اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه شکایت کرده‌اند. اکنون که این گوشی در نقاط بیشتری از دنیا عرضه شده و کاربران بیشتری این مشکل را گزارش کرده‌اند، این طور به نظر می‌رسد که این مشکل در گوشی‌هایی دیده شده که از تراشه اسنپدراگون 820 بهره می‌برند؛ تراشه ای که در گوشی‌های فروخته‌شده در امریکا استفاده شده است. سامسونگ در اغلب گوشی‌هایی که در بازارهای آسیایی و اروپایی به فروش رسیده از تراشه اگزینوس استفاده کرده است. صاحبان این گوشی‌ها در زمینه ضبط در حالت اسلوموشن شکایتی نکرده‌اند. در مورد گلکسی اس7 اج سامسونگ نیز چنین مشکلی گزارش نشده است.

 

image

 

سامسونگ تا کنون رسما در این باره حرفی نزده، اما احتمالا در حال بررسی موضوع است و ممکن است برای رفع این مشکل یک آپدیت منتشر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

رامین

۱۳۹۵/۱۰/۹
مشکل پر پر شدن به این بر میگرده که چون نور لامپها موقعی که روشن هستن نورشون پیوسته نیست و زود زود قطع و وصل میشن هست،که تو ۲۴۰ فریم دیده میشه ولی تو س۶ ۱۲۰فریم مشخص نمیشه،دیگه اینکه متاسفانه ماله منم تو حالت اسلو موشن وقتی حرکت رو ۱/۸هست تیک تیک دیده میشه!شاید با آپدیت حل شد...شاید.

Milad.38922

۱۳۹۵/۷/۳
ما که داریم از اسلوموشن توی اس7 لذت می بریم و مشکلی هم نداریم. اینارو از کجا در میارن. البته توی نوشته هم گفته که مربوطه به گوشیای عرضه شده توی امریکا . پس ب ما ربطی نداره

mmm

۱۳۹۵/۵/۳
جالبه بدونی من پیگیری کردم نمایندگی گوششی رو پس گرفت پولشم بهم داد، اما الان فهمیدم مال همه اینطوریه ....این مشکل بیشتر تو نور اتاق پیش میاد و زیر نور افتاب درست میشه .... البته s6 این مشکل رو نداره......اما خود فروشنده های سامسونگ توضیحی واسش ندارن.

ali

۱۳۹۵/۴/۲۰
گلگسی اس7 خدای گوشی ها هرکی موافقه لایک کنه

ali

۱۳۹۵/۴/۲۰
برای همه این طوریه نگران نباش گوشی مشکل نداره