خانهاخبار
تماشا کنید: مقاومت آیفون SE در برابر چکش و چاقو

تماشا کنید: مقاومت آیفون SE در برابر چکش و چاقو

همیشه انتظار می‌رود گوشی‌های آیفون، به‌لطف کیفیت ساخت بالا، مقاومت خوبی در برابر اتفاقات ناخوشایندی همچون ضربه و خط و خش داشته باشند. حالا تست‌هایی روی آیفون اس ای، محصول جدید اپل، صورت گرفته که به خوبی مقاومت آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱/۱۶

سرانجام محصول تازه وارد اپل به بازار یعنی آیفون SE نیز تست‌های خشنی همچون ضربه با چکش و مقابله با چاقو را پشت سر گذاشت. در ویدئویی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد، یک گوشی آیفون SE برای اولین بار از جعبه خارج می‌شود و روی تمام قسمت‌های آن تست خط و خش با چاقو انجام می‌شود. سپس مقاومت نمای جلویی و پشتی گوشی با ضربات چکش سنجیده می‌شود و درنهایت گوشی به وسیله‌ای تبدیل می‌شود که فقط می‌تواند در سطل زباله جای گیرد!

نکته‌ای که شاید بیش از همه در این ویدیو جلب توجه کند مقاومت نسبتا خوب دستگاه در برابر ضربات جکش است. اما برای دیدن جزئیات اتفاقاتی که روی این آیفون SE می‌افتد توصیه می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

helena

۱۳۹۶/۶/۱۴
سلام دوستان من ایفون اس ای دارم که ی بار ازتردمیل افتاد روسرامیک ودیشب هم ازدستم افتاد وتاچش بااسفالت برخوردکرد.به نظرتون مشکلی براش پیش میاد؟ظاهرگوشی ک هیچی نشده ولی میترسم سیستم داخلیش بعد ی مشکل پیدا کنه.یکمم گرم میشه طبیعیه؟؟

ali

۱۳۹۶/۱/۱۶
تست پرتاب از ارتفاع ا 6اس هم بهتر عمل کرد اون چکش اندازه کله منبود باو

ashkan

۱۳۹۶/۱/۴
سلام، دوستان عزیز این اقا که این کارو با گوشی کرد، گوشی خودش که نیست، اینا همه از کارمند های شرکت اپل هستن و گوشی هم خود اپل میده که اینجوری روش تست انجام بدن
ولی من حیفیم اومد عاشــــــــــق ایــــــــفونم

مهدی

۱۳۹۵/۳/۲۰
یارو عقدای بود چطور میزد گوشی بود.قلم گاو که نیست

saeid

۱۳۹۵/۲/۲۱
هخخخخخخ چی فکر کرده با چکش میزنه رو صفحه گوشی به آهن بزنی خم میشه این که گوشیه پول که زیاد باشه اینطور میشه . گوشی رو بده به من دیگه چرا داغونش میکنی