خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: iPhone SE طرفداران بسیاری دارد!

نتیجه نظرسنجی: iPhone SE طرفداران بسیاری دارد!

در نظرسنجی هفته پیش از شما پرسیدیم که با توجه به اندازه 4 اینچی نمایشگر آیفون اس ای، آیا این گوشی جدید گزینه مناسبی برای خرید است یا خیر. اکنون نتیجه این نظرسنجی مشخص شده که نشان‌دهنده پرطرفدار بودن این آیفون کوچک است.
۱۳۹۵/۱/۷

در کنفرانس هفته گذشته اپل شاهد رونمایی از آیفون 4 اینچی جدیدی به نام iPhone SE بودیم. اگرچه این گوشی هوشمند از نظر ظاهری چیز جدیدی برای عرضه ندارد، از فناوری و سخت‌افزارهای ارتقایافته‌ای استفاده می‌کند تا نشان دهد قدرت و عملکرد گوشی‌ها به اندازه‌شان بستگی ندارد.
درحالی که خیلی از کاربران بی‌صبرانه منتظر آمدن iPhone SE به بازارند، عده‌ای دیگر اندازه نمایشگر آن را برای کارهای امروزی مناسب نمی‌‌بینند، به همین دلیل از شما پرسیدیم که آیا این آیفون جدید با نمایشگر 4 اینچی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد یا خیر.
نتیجه‌ای که از نظرسنجی انجام‌شده به دست آمد نشان داد که آیفون 4 اینچی جدید اپل طرفداران بسیار داد. حدود 54 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اندازه نمایشگر iPhone SE را مناسب می‌دانند و آن را گوشی خوش‌دستی قلمداد می‌کنند، اما در طرف دیگر 46 درصد شرکت‌کنندگان خرید آیفون‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند.
با این حساب می‌شود پیش‎‌بینی کرد که آیفون SE فروش خوبی در بازار داشته باشد و راه را برای محبوبیت دوباره گوشی‌های کوچک هموار کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

ميلاد

۱۳۹۶/۲/۲۴
يكي از قوي ترين گوشيهاي موجود بازار هست و توي دنيا طرفداراي زيادي داره و اون كسايي كه ميان از ايفون بد ميگن يادشون رفته تا ديروز اسباب بازي پلاستيكي هاي سامسونگ يا شركت هاي ديگه رو دست ميگرفتن

Ali

۱۳۹۵/۶/۴
اقا چرا حرف بي ربط ميزني همين إيفوني كه به نظر شما مضحك و خنده دار هست بدنه اون اندازه يك گوشي ٤/٥اينچي هست و قدرت اون از نوت فايو و نوت سون كه تقريبا به اندازه يك تبلت هست رو با سرعت عملش شكست ميزه و قدرت گوشي به اندازه اون نيست به قدرت دروني اونه

Ali

۱۳۹۵/۶/۴
سلام دوست عزيز منم حدود چهار روز هشت كه أيفون إس اي خريدم و اون مشكلاتي رو كه شما ميگيد رو تا حالا نداشتم به احتمال نود درصد گوشي شما lla نيست و چيني هستش وگرنه نه من ديدم أيفون هنگ كنه نه هيچكس ديگه بل تشكر

امید

۱۳۹۵/۵/۱۴
سلام دوستان این گوشی se یک هفته نیست من گرفتم مفتش گرونه هیچی نشده صفحش میره صفحشم که میاد هنگه.حرومشون باشه دومیلیونم ازم گرفتن.

ali_saghaei

۱۳۹۵/۱/۹
با اجازه مدیر محترم سایت و کارشناسان عزیز جی اس ام:
جناب آقای حبیبی عزیز:
کمپانی اپل با تولید 5se سعی در ایجاد تعادل بازار گوشیهای میان قیمت و به اصطلاح میان رده داره. تولید نسخه 128 گیگ این گوشی به افزایش قیمتش منجر میشه و دراینصورت دیگه نمیشه گفت این محصول یک محصول با قیمت متوسط هست.تصور بفرمایین که نسخه 128گیگ این گوشی طبق عرف و روال قیمت گذاری اپل 100 دلار گرونتر از بقیه باشه که دراینصورت قیمتی حدودا 1/8 تا 1/9 میلیون تومان خواهد داشت و تعیین همیچین قیمت برای این رنج محصولات اصلا استراتژی مناسب نیست. درنتیجه انتظار معرفی نسخه 128 گیگ این گوشی کمی بعید و بدور از انتظار هست.