خانهاخبار
آیا آیفون 7 نازک‌تر از آیفون 6s است ؟

آیا آیفون 7 نازک‌تر از آیفون 6s است ؟

زمزمه‌هایی شنیده شده که گویا آیفون ۷ از محصول پیشین اپل، یعنی آیفون ۶ اس یک میلیمتر نازک‌تر خواهد بود و همچنین از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

گزارشی از Mac Otakara منتشر شده که گویا آیفون 7 از آیفون 6 اس یک میلیمتر نازک‌تر خواهد بود و در عین حال هیچ کاهشی در دیگر ابعاد خود نخواهد داشت. برای دستیابی به این ضخامت، همانطور که پیشتر هم شایعه شده بود، جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدا حذف شده است.

در حال حاضر آیفون 6 اس دارای ضخامت ۷.۱ میلیمتری است، بنابراین آیفون ۷ احتمالا حوالی ۶.۱ میلیمتر ضخامت خواهد داشت که هم اندازه ضخامت آیپاد تاچ است. با همه این احوال گفته شده که ماژول دوربین پشت دستگاه حالت برآمدگی نخواهد داشت.

در مورد جنس بدنه شنیده می‌شود که آیفون 7 همانند سابق بدنه یک‌پارچه فلزی خواهد داشت که البته به هیچ عنوان ضد آب نخواهد بود. این موضوع ضد شایعات قبلی است که خبر از ضد آب بودن محصول بعدی اپل می‌دادند.

در گزارش مذکور عنوان شده که آیفون 7 به عنوان اولین آیفون دارای اسپیکرهای استریو معرفی می‌شود و از پورت لایتنینگ بهره خواهد بود که البته این پورت همانند سابق بوده و تغییری نخواهد کرد. اسپیکرهای جدید به آیفون ۷ این امکان را می‌دهد تا صدا و موزیک را با صدا و کیفیت بهتری پخش کند.

در شایعات دیگری گفته شده که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارای چیپ A10، دو گیگابایت رم، نمایشگری با رزولوشن بالاتر و غیره خواهد بود.

 

image


 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali_saghaei

۱۳۹۵/۱/۷
امیدجان
عزیزم بله فرمایش شما درسته. هر گوشی رو باهاش کشتی بگیری خم میشه.اما آیفون 6 و6+ که هنوز وارد معرکه کشتی گیری نشده ضربه فنی شده بودن؟ یادت رفته؟!!!
برای هرکسی پیش میاد که گوشی رو توی جیب شلوارش بذاره و بشینه روی صندلی. بیشترین آمار خم شدن های آیفون 6 و 6+ مال گزارشهایی بود که هیچکدوم از کاربراش باهاش کشتی نگرفته بودن!!!
صحبت از اصول طراحیه عزیزم. اصولی که درعین حفظ زیبایی گوشی مقاومت گوشی رو هم تامین میکنه. کاری که اپل توی سری6 موفق به انجامش نشد وگرنه چه دلیلی داشت از سری 7000 استفاده کنه؟!

omid

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
عزيزم هر گوشى اى رو كه باهاش كشتى بگيرى و بهش زور بزنى خم ميشه. از اون گذشته آلومينيوم ٧٠٠٠ مقاومت بسيار بالايى داره

علیا

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
چیپ آ10 و رم 2 یگ و غیره رو خیلی خوب اومدی.
یعنی الان با فهمیدن این چند نکته و غیره خیلی فکر کردی

ali_saghaei

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
امیدوارم کاهش ضخامت گوشی سری جدید آیفون با یه فکر اساسی برای مشکل خم شدنش باشه و اپل تجربه آیفون 6 رو تکرار نکنه. چون آزموده را آزمودن خطاست.