خانهاخبار
Xperia Projector: گجت خانگی متفاوت از سونی

Xperia Projector: گجت خانگی متفاوت از سونی

پروژکتور جدید سونی، که در MWC 2016 ویدئویی از آن پخش شد، سبک زندگی جدیدی پیش روی ما انسان‌ها قرار می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۶

در کنفرانس سونی، علاوه بر Xperia X و Xperia XA، کانسپت هایی نیز از سونی به نمایش گذاشته شد که توجه همگان را جلب کرد. Xperia Ear ،Xperia Agent و Xperia Eye از طرح های مفهومی بود که سونی در این نمایشگاه معرفی کرد. اما شاید از همه اینها جالب تر پروژه Xperia Projector سونی بود که برای خیلی ها همان چیزی بود که مدت ها انتظارش را می کشیدند و برای برخی دیگر، ورای تصورات بود!
اکسپریا پروژکتور یک جعبه در سایزی کوچک تر از یک کیس کوچک است و برای تماشای فیلم روی دیوار خالی وسیله ای خارق العاده است! شاید با خود بگویید یک پروژکتور در سایزی کوچک که این همه تعریف ندارد؛ اما این گجت فقط یک پروژکتور نیست و، مانند دستگاهی لمسی، می توانید از کیبورد مجازی آن نیز استفاده کنید. این ایده ما را یاد فیلم های علمی-تخیلی مانند جنگ ستارگان و ماتریکس می اندازد و تمام ایده هایی را که تا 10 سال پیش کاملا تخیلی و دور از واقعیت به نظر می رسیدند تحقق می بخشد. استفاده از پروژکتور اکسپریا فقط به دیوار محدود نمی شود و می توان روی میز نیز با آن کار کرد. ابزار کار کردن با آن نیز به انگشت محدود نشده و می توان با قلم هم به کار کردن با اپلیکیشن های مختلف و بازی با این گجت پرداخت. 

 

image

 

سونی این گجت را طرحی برای تغییر زندگی انسان ها در خانه می داند و آن را فقط در حد پروژکتوری عادی نمی شناسد. تصورش را بکنید که وارد خانه می شوید و با پروژکتور سونی با یکی از اعضای خانواده تان تماس می گیرید؛ برای درس خواندن نیز می توانید از همین وسیله در زمینه آموزش کمک بگیرید و هنگام فراغت نیز بازی کردن با چنین دستگاهی لذت بخش تر از هر وسیله دیگر است!

 

image

 

با اینکه این گجت هنوز به بازار عرضه نشده، از زمان معرفی آن نیاز به چنین محصولی بیش از پیش احساس می شود و غول سخت افزاری ژاپنی از پتانسیل این گجت آگاهی کامل دارد و مطمئنا به زودی Xperia Projector را تولید و به بازار عرضه می کند.

 

image

 

نظر شما درباره این محصول چیست؟ فکر می کنید پس از عرضه این محصول به بازار، تا چه حد موفق خواهد بود؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۶
بالاخره اون انیمیشنایی که برای اپل میساختن و دیدیم. با این تفاوت که رو سونیه. فقط یک اشتباه داره. فقط یکی. اندروید

مصطفی

۱۳۹۴/۱۲/۶
فردا سامسونگ میره کپیش رو میزنه بعد طرفداراش میگن که نه سامسونگ بوده اینو اختراع کرده

ali

۱۳۹۴/۱۲/۶
عجب چیزی ساخته!!!!

یونس

۱۳۹۴/۱۲/۶
مرسی از پوشش این خبر من به عنوان یکی از طرفداران این کمپانی بزرگ می تونم بگم سونی در حال یک تحول بزرگ و عالی هست در ضمینه های تکنولوژی آینده هر چند من در این باز انتظار داشتم سونی به جز اکسپریا اکس گوشی ها جدید دیگه ای هم معرفی کنه به عنوان پرچمدار ولی مثل اینکه باید منتظر بود تا دید این غول تکنولوژی چه چیزی رو برای دنیا آماده کرد.
مرسی

Alu

۱۳۹۴/۱۲/۶
عالی، فوق‌العاده...
اما تا چه قیمتی داشته باشه؟