خانهاخبار
بهترین گوشی‌ها برای بازی در محدوده قیمتی یک میلیون تومان؛ هفت دلاور

بهترین گوشی‌ها برای بازی در محدوده قیمتی یک میلیون تومان؛ هفت دلاور

در این مطلب با مناسب ترین گوشی‌ها برای بازی در بازه قیمت یک میلیون تومان آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۵

قدرت پردازش هر گوشی یا تبلت را می‌توان با اجرای بازی‌های سنگین روی آن آزمایش کرد. پس به‌غیر از افرادی که قصد خرید گوشی با قابلیت اجرای بازی‌های سنگین دارند، بقیه کاربران نیز می‌توانند با انتخاب یکی از محصولات معرفی‌شده در این مطلب با اطمینان خاطر خرید کنند.

عموم کاربران بر این باورند که گوشی برای داشتن قابلیت اجرای بازی‌های گوناگون به پردازنده قدرتمند نیاز دارد. هرچند پردازنده قدرتمند یکی از عناصر بسیار مهم در اجرای بازی‌های سنگین است، به‌تنهایی کافی نیست و قدرت رم پردازشی و پردازشگر گرافیکی نیز بر این موضوع تاثیرگذارند. در اکثر پردازنده‌های موبایل برای هر پردازنده پردازشگر گرافیکی مشخصی تعریف می‌شود؛ به‌عنوان مثال، اسنپدراگون 810 با پردازشگر گرافیکی آدرنو 430 ارائه می‌شود و تمام اینها بر پایه سیستم Soc و یکپارچه هستند. با این حساب، وقتی از قدرت بالای پردازنده‌ای مانند این مطمئن باشیم، می‌توانیم به قدرت پردازشگر گرافیکی آن نیز اعتماد کنیم. به‌عنوان‌مثال، چیپ گرافیکی MaliT760 در پردازنده‌های Exynos 7420 ،Exynos 5433 ،MT6752 ،MT6732 استفاده‌شده که هرکدام قدرت متفاوتی دارد و نمی‌توان برای شناخت قدرت کارت گرافیکی به قدرت پردازنده بسنده کرد.

 

image

 

یکی دیگر از مواردی که مشخص می‌کند گوشی برای بازی مناسب است یا نه قدرت باتری آن است که باید حداقل قدرت لازم باتری را مکالمه مداوم تا 10 ساعت در نظر گرفت. با ما همراه باشید تا با 7 گوشی برتر برای بازی تا سقف قیمت یک میلیون تومان آشنا شوید.

 

Huawei P8

نئوی برگزیده!

همان‌طور که می‌دانید، برند هوآوی بیشتر تمرکزش را بر این معطوف کرده که Honor را به‌عنوان محصولات بازی‌خور در بازار جا بیندازد و خیلی‌ها بهترین محصول موجود هوآوی در بازار برای بازی را Honor 4X می‌دانند. اما وقتی مشخصات این گوشی را با P8 مقایسه می‌کنیم، بزرگ‌ترین ضعف آنر 4ایکس در برابر پی8 یعنی رزولوشن تصویر آن مشخص می‌شود.

 

image

 

هوآوی پی8 صفحه نمایش 5.2 اینچی با پنل IPS NEO و رزولوشن فول اچ‌دی دارد که صفحه نمایش مناسبی برای بازی محسوب می‌شود. در این گوشی باریک‌اندام پردازنده‌ای با چهار هسته 2 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی تعبیه شده و با کارت گرافیک Mali-T628 MP4 و رم 3 گیگابایتی‌اش می‌تواند بازی‌هایی مانند Gangester Vegas و Nova 3 را به‌خوبی اجرا کند.

قیمت P8 با گارانتی تک تیم فن: حدود 1 میلیون و 120 هزار تومان

HTC One M8

دود از کنده بلند می‌شه!

یکی از بهترین محصولات تولیدشده کمپانی اچ‌تی‌سی همین دستگاه است که البته با استقبال کمتری نسبت به نسل قبلی خود روبرو شد، اما دارندگان خود را به‌خوبی راضی کرد. این پرچم‌دار سابق اچ‌تی‌سی بدنه‌ای آلومینیومی دارد که باعث می‌شود حین اجرای بازی‌های سنگین حرارت کمی احساس کنید که نگران‌کننده هم نیست. پردازنده اسنپدراگون 801 چهار هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی قدرت بالایی برای این گوشی به ارمغان آورده‌اند و با همراهی کارت گرافیکی آدرنو 330 درمجموع دستگاهی مناسب برای اجرای بازی‌هایی نظیر Dead Trigger 2 و Real Racing 3 است.

 

image

 

این محصول با صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و باتری 2600 میلی‌آمپری می‌تواند تا 14 ساعت مکالمه مداوم برایتان فراهم کند. 

قیمت بدون گارانتی HTC One M8: حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان

 

Samsung Galaxy A7

و باز هم غول کره‌ای!

تا قبل از ارائه پردازنده‌های هشت هسته‌ای اگزینوس روی پرچم‌دارانی نظیر S5، هیچ‌کس به این پردازنده‌ها اعتمادی نداشت. اما هم‌اکنون سامسونگ به یکی از برترین تولیدکننده‌های پردازنده موبایل بدل شده و بالاترین رتبه‌های قدرت را از آن خود کرده است. یکی از این پردازنده‌ها اگزینوس 5430 است که با هشت هسته پردازنده و کارت گرافیکی Mali T628 توانسته قدرت بالایی برای فبلت بالارده سامسونگ فراهم کند. گلکسی ای7 سامسونگ صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد که با وجود رم 2 گیگابایتی انتخاب بسیار خوبی برای علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. باتری 2600 میلی‌آمپری این محصول نیز می‌تواند تا 17 ساعت مکالمه مداوم را تامین کند که فرصت زیادی در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

قیمت Galaxy A7 با گارانتی همراه سرویس: حدود 1 میلیون و 180 هزار تومان

image

 

LG G3

بازی‌خور 2K!

برای گیمر حرفه‌ای داشتن صفحه نمایشی با رزولوشن 2560×1440 و پنل True-HD IPS مزیتی فوق‌العاده است که در پرچم‌دار 2014 ال‌جی دیده می‌شود. LG G3 نیز، مانند M8، از اسنپدراگون 801 و آدرنو 330 بهره می‌گیرد و در نسخه 16 گیگابایتی این محصول رم 2 گیگابایتی گنجانده شده است که بدون تاخیر و افت سرعت می‌تواند بازی‌هایی مثل Shadowgun: Dead Zone و GTA San Anderas را حتی بهتر از iPhone 5s و Xperia Z2 اجرا کند.

 

image

 

درصورتی‌که به قدرت بالاتری برای اجرای بازی‌ها نیاز دارید، می‌توانید نسخه 32 گیگابایتی این محصول را تهیه کنید تا لذت بازی با دستگاهی دارای رم 3 گیگابایتی را از دست ندهید.

قیمت LG G3 32GB با گارانتی مدیاپردازش: حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان

Xiaomi Mi 3

اژدهای سوم چین

شیائومی با ارائه دستگاه‌هایی با قیمت پایین و قدرت سخت‌افزاری بالا توانست برندی مثال‌زدنی برای گیمرها شود. یکی از بهترین محصولات شیائومی که در بازار ایران موجود است Mi3 است که با صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 800 و رم 2 گیگابایتی دستگاهی مناسب برای بازی است. این پرچم‌دار سال 2013 می‌تواند بازی‌هایی نظیر Real Boxing و Riptide GP2 را به بهترین شکل اجرا کند.

قیمت Xiaomi Mi3 بدون گارانتی: حدود 970 هزار تومان

image

 

Sony Xperia C5 Ultra

تحولی در طراحی

کمپانی سونی سال‌ها بود که طراحی محصولات خود را به همان شکل قبلی ادامه می‌داد و این شباهت طراحی به حدی رسید که تفاوت در ظاهر پرچم‌داران این برند با دیگر محصولات بالارده و میان‌رده آن به‌سادگی مشخص نبود. اما بالاخره این طلسم شکسته شد و این کمپانی محصولاتی با طراحی متفاوت‌تر ارائه کرد. یکی از این محصولات زیبا Xperia C5 Ultra است که با فریم نازک و صفحه نمایش Full HD و 6 اینچی ظاهری لوکس دارد و البته سخت‌افزاری قدرتمند در خود جای داده. پردازنده 8 هسته‌ای Mediatek MT6752 این محصول قدرتی برابر با اسنپدراگون 615 دارد که رم 2 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند.

قیمت Xperia C5 Ultra بدون گارانتی: حدود 1 میلیون و 30 هزار تومان

 

image

 

Lumia 640 XL

مایکروسافت خودنمایی می‌کند!

شاید برای کاربر اندرویدی دستگاهی با رم یک گیگابایت به‌هیچ‌وجه مناسب بازی‌های سنگین نباشد، اما مایکروسافت بیدی نیست که با این بادها بلرزد و دلیلی ندارد که بی‌خیال گیمرها شود! Lumia 640 XL با پردازنده اسنپدراگون 400 چهار هسته‌ای و کارت گرافیک آدرنو 305 با کمال تعجب می‌تواند بازی‌هایی مانند Asphalt 8 و Mirrors Edge را به بهترین شکل اجرا کند. البته این گوشی هنگام اجرای Assassins Creed کمی دچار لگ شد.

قیمت Lumia 640XL بدون گارانتی: حدود 820 هزار تومان

 

image

 

نظر شما درباره این محصولات چیست؟ فکر می‌کنید کدام گوشی‌ها از قلم افتاده‌اند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۱/۱۱
یه دفعه بگو کلا سامسونگ بخر سامسونگ به جز پرچمداراش مفتی نمی ارزه

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
سلام تورو خدا حیف نیست گوشی موتورولا نخری بیای این اشغالای اسیایی رو بخری .ایناهم شدن گوشی

Amir007

۱۳۹۵/۱۰/۸
من ای سون ۱۶ پیشنهاد میکنم

Amir007

۱۳۹۵/۱۰/۸
اقایون من اگه بخوام به شما پیشنهاد کنم که میخوایین گوشی بخرین از ۱میلیون تا ۲ میلیون من ای سون ۱۶ و s7 و s6 پیشنهاد میکنم و اگه رنج قیمت پایین میخوایین j7 و a5 پیشنهاد میکنم اگه ۱۶ شونم بگیرین فرقی ندارن فقط حسگر دارن

ali

۱۳۹۵/۷/۳۰
باسلام وخسته نباشید اگر برای بازی وکارایی بیشتر گوشی میخواید فقط و فقط اچ تی سی که حتی سنگین ترین بازی هارو خیلی راحت اجرا میکنه.اون دوست عزیزی که نوشته جی۷ بخرید کاملا اشتباه گفته من خودم دارم ازعملکرد بازی ناراضیم اگه واسه بازی میخواید طرف سامسونگ نرید..فقط اچ تی سی بعدش سونی اکسپریازد.j7اصلا مخصوص بازی نیست فقط وفقط سامسونگ کلا تبلیغه همین.......یک بار اچ تی سی بخرید میفهمید چی میگم عاشقش میشید...به خصوص اچ تی سی۱۰ که الان خودم دارم