خانهاخبار
تصویر اصلی iPhone 5se سرانجام لو رفت!

تصویر اصلی iPhone 5se سرانجام لو رفت!

عکسی از آیفون 5 اس ای لو رفته که به‌وضوح آیفون 4 اینچی نسل بعدی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۵

چند ساعت پیش در سایت One More Thing عکسی از آیفون جدید ۴ اینچی شرکت اپل انتشار یافت که مدتی است سر زبان‌ها افتاده و روزبه‌روز به معرفی و عرضه آن نزدیک‌تر می‌شویم. در عکسی که منتشر شده iPhone 5se را می‌بینیم که در کنار iPhone 5 قرار گرفته و می‌توان این آیفون جدید ۴ اینچی را به‌راحتی با نسل پیشین خود مقایسه کرد.

از طراحی فوق‌العاده آن گرفته، که مانند آیفون ۶ و ۶پلاس لبه‌های خمیده صفحه نمایش‌ دارد، تا نسل دوم سنسور اثر انگشت Touch ID، دکمه‌های ولوم کشیده برخلاف آیفون ۵اس و جابه‌جایی دوربین FaceTime از بالای اسپیکر مکالمه به سمت چپ آن، همه دست به دست هم داده‌اند تا آیفون ۴ اینچی زیباتری نسبت به قبل ببینیم.

طبق اخباری که پیش از این منتشر شده بود، iPhone 5se دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلو ۱.۲ مگاپیکسلی دارد که دوربین عقب آن از قابلیت ثبت تصاویر پانوراما و فوکوس خودکار حین فیلم‌برداری نیز برخوردار است. پردازنده آن هنوز مشخص نیست که A9 باشد یا A8، اما پیش‌بینی می‌شود برای مصرف بهینه‌تر باتری و با توجه به کوچک بودن آن در مدل‌های ۴ اینچی از پردازنده A9 استفاده شود. این گوشی امکاناتی مشابه دیگر آیفون‌ها مانند Bluetooth 4.2 و WiFi 802.11ac و عکس‌برداری زنده یا همان Live Photos را به همراه دارد، اما احتمالا از 3D Touch در آن خبری نیست. پیش‌بینی می‌شود این آیفون و آپید ایر ۳ همزمان با عرضه رسمی iOS 9.3 در ماه مارس به بازار بیایند.

نظر شما در مورد این آیفون ۴ اینچی چیست؟

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ححخحح

۱۳۹۵/۱/۲
اه،دکمه هاشو مث 6 زدن!!!!بابا 5 خیلی خوش دست تره!چرا سبک 6 زدن وار

iman

۱۳۹۴/۱۲/۱
با سلام به دوستان
من خودم از طرفتارهای آیفون هستم و از 3جی تا 5اس دستم گرفتم و هر سال ماهیانه از در آمدم پولی پس انداز میکردم تا بتونم سال بعدی آیفون جدید بخرم از زمانیکه 6 رو خریدم پشیمون شدم که چرا 5اس فروختم تا جایی که 6 هدیه دادم و تا الان آیفون نخریدم اگه چیزی که میگین صحت داشته باشه حتما میخرم

yh

۱۳۹۴/۱۱/۶
اصلا شبیه هم نیستن و کاملا قابل تمایز هستن.... فقط لطفا قبلش بگین کدوم آیفون 5اس هستش کدوم 5se?!!!!!!!کلا هر چی آیفون بزنه به بهه...بیچاره اچ تی سی پارسال این همه تغییرات به گوشیش داد گفتن همون m8 هستش... آیفون برداشته همون 5s رو داده بیرون ببین چه تعریفی ازش میکنن

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۵
واقعن منتطرش هستم که تهیه ش کنم. آیفون 5 داشتم که دیروز فروختم. منتظرم که این گوشی بیاد تا دوباره 4 اینچی بگیرم.