خانهاخبار
​CES 2016: کمربند هوشمند سامسونگ به فکر رژیم غذایی شماست

​CES 2016: کمربند هوشمند سامسونگ به فکر رژیم غذایی شماست

سامسونگ ایده CES سال گذشته را عملی کرد!
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

کمپانی سامسونگ در هر زمینه‌ای فعالیت‌های خود را در نمایشگاه CES به رخ می‌کشد. از تکنولوژی‌های جدید لوازم‌خانگی گرفته تا گجت های صنعت موبایل. اما این محصول سامسونگ به صنعت پوشاک مربوط می‌شود. کمربند هوشمند سامسونگ، امکان اندازه‌گیری تغییرات سایز دور کمر شما را فراهم می‌کند. با استفاده از این کمربند و اپلیکیشن مربوط به آن، می‌توانید میزان تغذیه خود را زیر نظر بگیرید و بر اساس نموداری که از تغییرات سایز دور کمر شما توسط سنسورهای این کمربند اعلام می‌شود، برنامه غذایی بهتری به شما پیشنهاد می‌شود.

 

image

 

این کمربند از طریق یک کابل USB قابل شارژ بوده و از دسته محصولاتی است که سامسونگ با استفاده از کمپین‌های استارتاپی به دست آورده است. از کاربردهای این گجت می‌توان، تخمین روزهای مانده تا رسیدن به یک سایز کمر ایده آل و هشدار برای زمان پرخوری نام برد که از طریق سنسورهای این محصول اندازه‌گیری می‌شود. برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

 

سامسونگ امیدی به فروش این محصول را در حال حاضر ندارد، اما مطمئن است که در آینده به یکی از کالاهای واجب برای تمام مردم دنیا تبدیل خواهد شد.

نظر شما درباره آینده این محصول چیست؟ فکر می کنید همانطور که سامسونگ پیش بینی کرد، کمربند هوشمند به زندگی مردم وارد خواهد شد؟

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)