خانهاخبار
تماشا کنید: نحوه عملکرد نمایشگر لوله ای ال جی

تماشا کنید: نحوه عملکرد نمایشگر لوله ای ال جی

کمپانی ال جی با ارائه این صفحه نمایش در نمایشگاه CES 2016، روزنامه های هری پاتر را به دنیای واقعی دعوت کرد!
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

یکی از معروف ترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، متعلق به کمپانی LGبود. علاوه بر تلویزیون 8K و صفحه نمایش های خمیده این برند، این بار ال جی با تکنولوژی منحصر بفردی وارد میدان شد که شاید تا به حال در رویای هیچ یک از کمپانی های این حوزه دیده نشده بود.! این دستاورد جدید ال جی، صفحه نمایشی با ضخامت 0.18 میلی متر است که قابلیت لوله کردن نیز دارد!
صفحه نمایش جدید ال جی را می توانید به مانند یک صفحه کاغذی لوله کنید و یا روی پایه مشکی بگذارید و به تماشای دموهای درون آن بنشینید. در حالتی که صفحه نمایش را تا می کنید، رندرهای ویدئو در حال پخش در سطح بالایی قرار دارند و تقریبا هیچ تغییری در پخش تصاویر دیده نمی شود.

 

image

 

وقتی این نمایشگر را در دست خود می‌گیرید، به‌مانند یک پوستر گلاسه نرم و سبک و البته قابل تا شدن است. طرف دیگر این صفحه‌نمایش به‌مانند ک آینه است و مسلما تصویری در آن دیده نمی‌شود، چراکه این عمل فقط با داشتن فنّاوری برق‌رسانی وایرلس انجام می‌شود که هنوز از آن فاصله بسیاری داریم.
این کمپانی اعلام کرد که قدم بعدی در راستای افزایش سایز این نمایشگر به بالاتر از 18 اینچ خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر 810×1200 است که هنوز فاصله بسیاری با دیگر نمایشگرهای OLED این کمپانی دارد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا حاضر به خرید یک نمایشگر رولی هستید؟

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

h.kh

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
@احسان
هرموقع شما نظر یکیو کامل خوندی و روش فکر کردی منظور طرفو فهمیدی بعد جواب دادی ماهم میریم اطلاعات مونو زیاد میکنیم
طرف حساب من اصلا ال جی نبود اگه اندازه نخود فکر میکردی روش میفهمیدی مخاطب اصلیه من اپله نه ال جی...
منظورم این بود که شرکت اپله که داره نواوری های شرکت های مختلف و کش میره دوتا میزاره روش اسمشم میزاره نواوری مثال هم که حسگر تاچ ه بعدی که گذاشته اولین بار واسه هواوی بود
@احسان
حالا اونیکه سخره گرفته میشه شمایی دوست عزیز که فقط اومدی اعلام وجود کنی

احسان

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
فک کنم با اخبار سامی کپی اشتباه گرفتی اومدی فقط یه چیزی گفته باشی.....قبل اینکه سامسونگ بیاد اس6 اج بزنه ال جی 2014 ماکت گوشی از دو طرف خمیده رو تولید کرد این نوع صفحه نمایش هم 3 سال پیش هم رونمایی کرده بود.
یکم سرچ کنین یکم اطلاعات خودتون زیاد کنین که اینطوری خودتون رو سخره نگیرین بهتون بخندن فک کنم دوست دارین سوژه خنده ملت های دیگه باشین.

h.kh

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
فن های ال جی به کپی کارا خوش اومدید :) از فردا اپلیا میگن نو اوری ما بوده

maya

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
خیلی وقته داشتن روی این نوع صفحات کار می کردن.یادمه نوکیا خدا بیامرز حدود ده سال ژیش کار کردن روی یه صفحه نمایش لمسی رو شروع کرده بود که بشه هر وقت دوست داریم اون را بکشیم و بزرگترش کنیم و هر وقت خواستیم بگذاریم توی جیب فشرده کنیم و بر گردونیم داخل جیبمون.ولی متاسفانه عمرش قد نداد.

mohammad

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
به این میگن‌نو اوری