خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین پرچمدار سال 2015 کدام است؟

نظرسنجی: بهترین پرچمدار سال 2015 کدام است؟

هم‌اکنون زمان مناسبی فرارسیده تا بهترین پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ را انتخاب کنیم. از نظر شما کدام محصول از کدام کمپانی توانسته سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص دهد؟
۱۳۹۴/۱۰/۹

در روزهای پایانی سال ۲۰۱۵ به‌سر می‌بریم؛ سالی که بدون شک برای دنیای تلفن‌های هوشمند و گجت‌های همراه سالی پربار و مهم به شمار می‌رود.

عرضه پرچم‌داری با بدنه چرمی از ال‌جی، ایجاد تحول و انقلاب در طراحی پرچم‌داران سامسونگ در سری نوت و گلکسی اس، نوآوری جدید صفحه نمایش حساس به فشار از اپل و هوآوی و ورود صفحه نمایش 4K به تلفن‌های هوشمند توسط سونی را می‌توان به عنوان اتفاقات مهم سال ۲۰۱۵ در صنعت تلفن هوشمند نام برد؛ اتفاقاتی که در برخی موارد با استقبال گسترده کاربران مواجه شدند و در موارد دیگر توجه چندانی به خود جلب نکردند. به عنوان مثال طراحی جدید گلکسی‌های سامسونگ با استقبال بسیار خوب کاربران و طرفداران این برند کره‌ای مواجه شد، اما صفحه نمایش 4K در پرچم‌دار جدید سونی صرفا یک قدرت‌نمایی در ساخت صفحه نمایش برای تلفن‌های هوشمند قلمداد شد و تاثیر قابل توجهی بر کاربری این گوشی ایجاد نکرد.

بدون تردید این اتفاقات به همین جا ختم نمی‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز نوآوری‌های جدید و پیشرفت‌های قابل توجهی در سال ۲۰۱۶ باشد. نظر شما در مورد بهترین پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ چیست؟

در این نظرسنجی شرکت کنید و نظر خود را با ما و دیگر مخاطبان جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (186 نظر)

اميد

۱۳۹۴/۱۱/۶
حميد راست ميگه ديگه خيلي بابا بزرگه

ي

۱۳۹۴/۱۱/۶
حميد درست ميگه

ساسان

۱۳۹۴/۱۱/۶
نظرت كاملا صحيح اقا حمىد

پويا

۱۳۹۴/۱۱/۶
بنظرم حميد راست ميگه

ali

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
سلام
دوستان اگر کامنت بی ارتباط هست واقعا عذر خواهی میکنم ولی دوست داشتم نظر خودم رو در این مورد به شما عزیزان بگم .
جدا از بحث رقابت بین سامسونگ و بقیه برند ها مخصوصا آیفون یک مورد مهم نباید فراموش بشه .
من به عنوان یک طرفدار آیفون باید از برند سامسونگ و تمامی برند ها تشکر کنم چون تا قرمز نباشه آبی هم معنی نداره . همین برند اپل تا قبل از ورود آندروید و رقابت با سامسونگ خلاقیت کمتری در مدل ها ی تولیدی خودش داشت اما با ورود رقبا اپل مجبور به افزایش و ارتقا دیوایس های خودش شد. چیزی که خود من به شخصه همیشه از آیفون توقع داشتم یک آیفون با صفحه نمایش بزرگ بود اما امکان پذیر نشد تا اینکه برند های آندرویدی اپل رو مجبور به تغییر استراتژی دادند . در نهایت همین امر دوطرفه هست بین تمامی برند ها .
موفق و پیروز باشید