خانهاخبار
اندروید مارشمالو برای HTC One M8 منتشر شد

اندروید مارشمالو برای HTC One M8 منتشر شد

شرکت اچ تی سی سرانجام به‌روزرسانی اندروید 6 را برای وان ام8، یکی از گوشی‌های پرطرفدارش، منتشر کرد و از انتشار قریب‌الوقوع این به‌روزرسانی برای HTC One M9 نیز خبر داد.
۱۳۹۴/۹/۱۳
image

 

اچ‌تی‌سی روز چهارشنبه 2 دسامبر، در اطلاعیه‌ای که در توییتر منتشر کرد، از انتشار به‌روزرسانی اندروید HTC One M8 خبر داد. 24 ساعت پس از این اطلاعیه، اندروید مارشمالو در دسترس صاحبان نسخه‌های آنلاک‌شده اچ‌تی‌سی وان ام8 در امریکا قرار گرفت. همچنین این شرکت اعلام کرده اندروید 6 برای پرچم‌دارش، HTC One M9، در حال تست است و به‌زودی منتشر می‌شود. از طرفی اعلام شده اچ‌تی‌سی در حال کار روی آپدیت اندروید برای گوشی‌های خانواده M8 است و قصد دارد هرچه زودتر این دستگاه‌ها را نیز به‌روز کند.

اندروید مارشمالوی HTC One M8 با رابط کاربری به‌روزشده Sense 7.0 منتشر شده است. هرچند تاریخ عرضه این به‌روزرسانی در سایر نقاط جهان اعلام نشده، به احتمال فراوان تا چند هفته آینده این آپدیت راهی کشورهای اروپایی می‌شود.

اچ‌تی‌سی در ماه سپتامبر لیستی منتشر کرد که در آن اسامی دستگاه‌هایی را ذکر کرده بود که اندروید 6 را دریافت خواهند کرد. براساس این لیست به احتمال فراوان HTC One M9 تا پایان سال 2015 از این به‌روزرسانی بهره‌مند می‌شود. سایر گوشی‌های این لیست عبارت‌اند از: HTC One M9+ ،HTC One E9 ،HTC One E9+ ،HTC One ME ،HTC One M8 Eye و HTC Butterfly 3. همچنین این شرکت اعلام کرده که قصد دارد برای برخی گوشی‌های سری دیزایر از جمله دیزایر 816، دیزایر 820 و دیزایر 826 نیز این به‌روزرسانی اندروید را منتشر کند.

منبع: Gadgets 360

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

سامان

۱۳۹۵/۱۱/۸
سلام من ام 8 آی دارم... خریدم اندروید 5 بود.. جدیدا هم از طریق خود گوشی اندروید 6 روش نصب کردم

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۳
باسلام میخواستم بدونم m۸یا m7روبه اندروید ۵ارتقابدی دیگه بروزرسانی کارخانه رو دریافت نمیکنه؟ممنون

سید علی

۱۳۹۵/۶/۹
دکمه ولوم رو بزن بعد on بزن بعد بعد گزینه play alarmsرو خاموش کن

محمد

۱۳۹۵/۴/۲
با سلام . من هم همین مشکلو داشتم ولی با آپدیت sense حل شد .

میثم

۱۳۹۵/۳/۲۹
سلام من دیزایر ای دارم از وقتی اندروید گوشیمو شش کردم گوشی یهویی خاموش میشه هیچکدوم از نرم افزارکارا هم نتونستن درستش کنن باید چیکارش کنم؟