تست همراه اول

سرویس خبر
24 آبان 1394 ساعت 17:22
6 نظر

 

گارانتی اصلی گوشی های اچ تی سی در ایران

در این مطلب با گارانتی‌های اصلی اچ‌تی‌سی آشنا می‌شویم: اینکه چه شرکت‌هایی هستند، نمونه کارت گارانتی آنها به چه شکل است و چگونه خدماتی ارائه می‌دهند.

در قسمت قبل با گارانتی اصلی گوشی‌های سامسونگ آشنا شدیم. این هفته نوبت اچ‌تی‌سی است. در این مطلب با شرکت‌هایی آشنا می‌شویم که به ارائه خدمات به مشتریان این برند مشغول‌اند. اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند از برند اچ‌تی‌سی هستید، بهتر است قبل از خرید با گارانتی‌های اصلی آنها آشنا شوید تا آگاهانه خرید کنید.

 

یاس جهان: گارانتی اصلی اچ‌تی‌سی

یاس جهان نزدیک به 10 سال است که مشغول ارائه خدمات به کاربران گوشی‌های اچ‌تی‌سی است. اگر قصد دارید گوشی اچ‌تی‌سی با کارت گارانتی بخرید، یاس جهان یکی از شرکت‌هایی است که چنین امکانی فراهم می‌کند.

شرایط ضمانت‌نامه

شرکت ضمانت (گارانتی) دستگاه را در طول عمر آن فقط تحت شرایط زیر به عهده خواهد داشت:

  • بروز هرگونه عیب و نقص فنی در اولین سال به‌صورت رایگان تعمیر و رفع عیب می‌شود.
  • رفع مشکل نرم‌افزاری در سال‌های بعد رایگان است. لذا در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعه، هزینه قطعه مصرفی دریافت می‌شود.
  • امکان تعویض و جایگزینی دستگاه معیوب (DOA) تنها به مدت سه روز از زمان خرید و در صورت خارج از رده شدن مدل مذکور، تعویض با مدل هم‌تراز انجام می‌شود.
  • قطعات تعویضی در دفاتر مجاز خدمات یاس دارای یک ماه گارانتی از تاریخ تحویل به مشتری است.
  • ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز با دریافت وجه به مدت دو سال از تاریخ تولید دستگاه امکان‌پذیر است.
  • چناچه تعمیر گوشی به‌دلیل نبود قطعه، که توسط کمپانی سازنده تامین می‌گردد، با تاخیر مواجه شود، مدت زمان تاخیر به انتهای زمان انقضای گارانتی اضافه می‌گردد.
  • چناچه دستگاهی با عیب مشخص بیش از دو بار مراجعه نماید، با هماهنگی کمپانی سازنده دستگاه تعویض می‌شود.

چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟

  • لوازم جانبی از قبیل شارژر، قاب دستگاه (کاور)، کارت حافظه، باتری و... شامل گارانتی نمی‌شود.
  • طبق شرایط سازنده، دو پیکسل سوخته در صفحه نمایش شامل تعویض صفحه نمایش و دستگاه نمی‌گردد.

باطل شدن گارانتی

در صورت بروز هریک از موارد زیر گارانتی دستگاه باطل می‌شود:

  • ضربه‌خوردگی، شکستگی دستگاه، رطوبت و آب‌خوردگی، باز و بسته کردن دستگاه به منظور تعمیر خارج از شرکت یاس جهان
  • اعمال هرگونه دستکاری روی برچسب‌های موجود در پشت دستگاه، کارت گارانتی و...
  • نقایص ناشی از استفاده ناصحیح، مانند: آسیب‌دیدگی برد دستگاه به‌دلیل شکستگی با تغییر حالت سوکت شارژ و هندزفری
  • نصب نرم‌افزار خارج از دفاتر خدمات پس از فروش این شرکت (مانند روت کردن دستگاه) و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی

شرایط استفاده از گارانتی:

  • ارائه خدمات پس از فروش صرفا با ارائه کارت گارانتی امکان‌پذیراست، لذا در حفظ و نگهداری فاکتور خرید، جعبه و کارت گارانتی کوشا باشید.
  • دقت داشته باشید که شماره سریال مندرج روی کارت گارانتی با شماره سریال دستگاه یکسان باشد. در غیر این صورت از خرید دستگاه خودداری فرمایید.
  • شرایط گارانتی و مدت پشتیبانی حداقل سه سال و حداکثر تا زمان پشتیبانی شرکت تولیدکننده گوشی است.
  • حداکثر مدت زمان پاسخگویی در دفاتر خدمات شرکت یاس 72 ساعت است.

نمونه کارت گارانتی شرکت یاس جهان برای محصولات اچ‌تی‌سی

اگر قصد دارید گوشی اچ‌تی‌سی با گارانتی یاس جهان خریداری کنید، بهتر است کارت گارانتی را با این نمونه اصلی تطبیق دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

 

شماره دفتر: 85685
آدرس: خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه اندیشه و سهروردی، روبروی بانک ملت، ساختمان 68، طبقه اول شرقی
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت یاس جهان مراجعه کنید.

آرمان همراه آرین: گارانتی اصلی اچ‌تی‌سی

شرایط گارانتی:

  • تمام گوشی‌های گارانتی آرین از شروع تاریخ ضمانت گوشی به مدت 1 سال گارانتی می‌شوند و به‌مدت یک ماه از تاریخ شروع مندرج روی کارت طلایی دارای گارانتی تعویض هستند.
  • گارانتی محصولات مطابق با تاریخ کارت گارانتی و ارسال پیامک به شماره 10007676 محاسبه می‌گردد (گارانتی محصولات جدید به 18 ماه افزایش یافته است).
  • محصولات گارانتی آرین مطابق فاکتور مشتری تا سه ماه پس از خرید در صورت بروز مشکل سخت‌افزاری و کارخانه‌ای تعویض می‌گردند.
  • کلیه گوشی‌های گارانتی اگر بنا به هر دلیلی (مانند نبود قطعه، مشکلات فنی و...) بیش از یک هفته در مرکز این شرکت قرار بگیرند و تعمیر نشوند، مدت زمان تاخیر یک ماه حساب می‌شود و به انتهای تاریخ انقضای گارانتی اضافه می‌شود.
  • در طول زمان تعمیر گوشی، مشتری می‌تواند درخواست گوشی امانی بدهد، یک گوشی با مشخصات و امکانات گوشی در حال تعمیر در اختیار وی قرار می‌گیرد.
  • کلیه گوشی‌های گارانتی و غیرگارانتی از 6 ماه ضمانت تعمیر و تعویض قطعه بهره می‌برند.
  • در صورتی که گوشی پذیرش‌شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند (توسط تعمیرکار، حمل‌ونقل و پرسنل پذیرش)، شرکت موظف به جبران خسارت وارده است.
  • در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در دوره ضمانت، زمان مورد نظر به دوران ضمانت اضافه می‌گردد.

چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟

  • قاب و وسایل جانبی از قبیل باتری، شارژر، هندزفری و بلوتوث شامل گارانتی نیست.

باطل شدن گارانتی

در صورت بروز هریک از موارد زیر گارانتی دستگاه باطل می‌شود:

  • باز کردن گوشی به هر دلیل حتی تعویض قاب، تعمیرات توسط افراد غیرمجاز، عدم تطبیق شماره سریال با برد و کارت گارانتی
  • هرگونه ضربه‌خوردگی، اثرات رطوبت هوای شرجی و مایعات و استفاده ناصحیح از محصولات و نوسانات برقی
  • نصب هرگونه نرم‌افزار، فایل صوتی و تصویری نامنطبق با استاندارد گوشی و استفاده از لوازم جانبی غیراصلی

نمونه کارت گارانتی شرکت آرمان همراه آرین برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی

اگر می‌خواهید گوشی اچ‌تی‌سی را با گارانتی آرین تهیه کنید، بهتر است کارت گارانتی را با این نمونه اصلی تطبیق دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

 

شماره دفتر: 88102323
آدرس: خیابان حافظ، بازار موبایل ایران، طبقه 2، واحد 405

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت آرمان همراه آرین مراجعه کنید.

پرشین سلوکام: گارانتی اصلی اچ‌تی‌سی

  • گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارای 12 ماه گارانتی و 3 سال پشتیبانی هستند.
  • در صورت بروز خرابی تلفن همراه مشتری در یک نمونه مشخص با توجه به مراجعات مکرر (بعد از دو بار تعمیر) شرکت پس از بررسی کالا آن را تعویض می‌کند یا در صورت درخواست کاربر استرداد وجه صورت می‌گیرد.
  • نصب کلیه نرم‌افزارهای اساسی و رام آپدیت روی گوشی‌های دارای گارانتی پرشین سلوکام رایگان است.

نمونه کارت گارانتی پرشین سلوکام

 


 

شماره دفتر: 5 - 88312624

آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، پلاک 90، طبقه اول

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت پرشین سلوکام مراجعه کنید.

 

پارس مایکروتل: گارانتی اصلی اچ‌تی‌سی

شرایط گارانتی

  • شرکت پارس مایکروتل این محصول را از تاریخ شروع مندرج در کارت گارانتی به مدت یک سال در قبال هرگونه خرابی ناشی از ساخت گارانتی می‌نماید. همچنین در صورت بروز اشکال سخت‌افزاری ناشی از ساخت، تا مدت یک ماه از تاریخ خرید، دستگاه ایرادیافته با تایید سرپرست مرکز سرویس تعویض خواهد گردید. 

شایان ذکر است که همراه داشتن فاکتور ممهور به مهر فروشگاه و اصل کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدماتی ضروری است.

باطل شدن ضمانت‌نامه

ضمانت‌نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می‌گردد:

  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی بر اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز
  • هر گونه ضربه‌خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نیست

توجه

  • باتری و لوازم جانبی ( شارژر، هندزفری و...) شامل گارانتی نیست.
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌شود.

نمونه کارت گارانتی مایکروتل پلاس برای محصولات اچ‌تی‌سی

 


 

شماره دفتر: 2323- 42959-84030
آدرس: تهران، خیابان مطهری، تقاطع سهروردی، پلاک 85

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت پارس مایکروتل مراجعه کنید.



نظرات کاربران

در حال بارگذاری