خانهاخبار
گزارش بازار: ورود HTC One A9 به بازار ایران + قیمت (آبان 94)

گزارش بازار: ورود HTC One A9 به بازار ایران + قیمت (آبان 94)

گوشی اچ تی ‌سی وان ای9 یکی از جنجالی‌ترین گوشی‌های شرکت HTC است که طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت دارد. این گوشی میان‌رده اکنون وارد بازار ایران شده است و علاقه‌مندان این برند می‌توانند با فاصله اندکی از سایر کشورها آن را خریداری کنند.
۱۳۹۴/۸/۲۳

چند هفته پیش سرانجام گوشی جنجالی One A9 از HTC معرفی شد؛ گوشی هوشمندی که از همان ابتدا شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی به دنبالش بود. شایعات اولیه در مورد این گوشی، که با اسم رمز Aero شناخته می‌شد، عنوان می‌کرد احتمالا با پرچم‌دار جدید و متفاوتی از این شرکت تایوانی روبروییم، اما سپس مشخص شد که A9 تنها یک محصول میان‌رده است.

 

image

 

HTC One A9، که به‌واسطه شباهت ظاهری خود با آیفون 6 اپل جنجال و بگومگوی زیادی میان کاربران به راه انداخت، یک گوشی 5 اینچی با بدنه فلزی است که نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. HTC درون این دستگاه پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 617 را به خدمت گرفته و دوربینی با لنز 13 مگاپیکسلی همراه با قابلیت لرزشگیر اپتیکی تصویر به آن بخشیده است. One A9 در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است که اولی حافظه رم 2 گیگابایتی و دومی رم 3 گیگابایتی در اختیار دارد. باتری این گوشی جدید ظرفیتی برابر 2150 میلی‌آمپر دارد و از فناوری شارژ سریع نسخه 2 و 3 پشتیبانی می‌کند.
One A9 در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و زرشکی همراه با نسخه 6 اندروید به بازار می‌آید که در حال حاضر مدل 32 گیگابایتی خاکستری و نقره‌ای آن با قیمتی حدود 1 میلیون و 800 تا 1 میلیون 900 هزار تومان (بدون گارانتی) در بازار ایران به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Pouya

۱۳۹۵/۵/۲۹
داداش من دو هفته پیش این گوشی رو با حافظه 16g با گارانتی به قیمت 1,360 خریدم یعنی تو 2 هفته اینقدر قیمتش بالا اومده

حمیدرضا

۱۳۹۴/۹/۵
الان مثلا باید چه شکلی میزد که کپی از سامسونگ یا اپل نمیشد؟مثلثی میزد یا شیش ضلعی؟

محمدرضا

۱۳۹۴/۸/۳۰
دکمه هوم نیسن حسگر اثر انگشته نمیدونی نظر نده

h.kh

۱۳۹۴/۸/۲۷
مدیونین فک کنین دکمه هومش تقلید از سامسونگه

saeid

۱۳۹۴/۸/۲۷
دوست عزیز اگه دقت کرده باشین منم گفتم اینجا ایرانه هر گوشی که میاد دوماه بعد به قیمتش میرسه اینم در نظر بگیرین که ام9 حدود 9 ماه هستش که تو بازاره پس طبیعی هستش قیمتش بیاد پایین چون چندماه دیگه ام 10 میاد