خانهاخبار
مشاور خرید: بهترین گوشی‌های ساده و کلاسیک بازار (آبان 94)

مشاور خرید: بهترین گوشی‌های ساده و کلاسیک بازار (آبان 94)

درست است که این روزها بازار موبایل را گوشی‌های هوشمند در دست گرفته‌اند، اما گوشی‌های قدیمی و کلاسیک هم هنوز برای بسیاری از کاربران جذابیت دارند. در این نوشته 5 گوشی ساده از برندهای مختلف را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۴/۸/۱۸

این روزها همه سراغ اسمارت‌فون‌ها یا همان گوشی‌های هوشمند می‌روند و در انتخاب میان آنها مردد می‌شوند؛ گوشی‌هایی اغلب با سیستم عامل اندروید که در رده قیمتی پایین‌رده تا میان‌رده و بالارده می‌توان محصولات مختلفی از تولیدکننده‌های چینی گرفته تا سایر تولیدکننده‌ها از جمله سامسونگ و ال‌جی و... پیدا کرد. اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی دومی برای تماس و پیام کوتاه داشته باشند و بدون دردسر به آنها رسیدگی کنند. البته نباید فراموش کنیم که برخی کاربران نیز کماکان به این گوشی‌ها وفادارند و سراغ گوشی‌های هوشمند نرفته‌اند.

وقتی اسم گوشی‌های ساده می‌آید، نام نوکیا در ذهن تداعی می‌شود؛ گوشی‌هایی ساده با ظاهری تقریبا مشابه که در طول زمان تنها رنگ‌وبوی آنها تغییر کرده است. این گوشی‌ها اکنون دیگر نمایشگر تک‌رنگ ندارند، بلکه به نمایشگرهای رنگی مجهز شده‌اند و حتی امکان پخش موسیقی دارند. برخی از آنها نیز از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. البته گوشی‌های ساده تنها محدود به برند نوکیا نیستند و در سایر برندها هم می‌توان نمونه‌های خوبی پیدا کرد.

در این نوشته سراغ گوشی‌های کلاسیک رفته‌ایم و 5 گوشی برتر از میان آنها انتخاب کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

Nokia 215 Dual Sim

این گوشی دو سیم‌کارته قابلیت اتصال به اینترنت دارد، از شبکه 2G پشتیبانی می‌کند و قابلیت استفاده از حافظه جانبی تا 32 گیگابایت نیز برایش در نظر گرفته شده است. نمایشگر رنگی این گوشی 2.4 اینچی است و از تراکم 166 پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد. نوکیا 215 از دوربین VGA نیز بهره می‌برد و به بلوتوث و رادیو مجهز است. این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، اما امکان تغییر زبان منوها از انگلیسی به فارسی وجود ندارد.

 

image

این گوشی را با قیمت 120 هزارتومان در بازار ایران می‌توانید خریداری کنید.

 

Alcatel OneTouch 2007D Dual SIM

شرکت آلکاتل هم گوشی‌های ساده و کلاسیک خوبی روانه بازار کرده است. گوشی وان تاچ 2007D این برند دو سیم‌کارته است و همچون گوشی‌های ساده و کلاسیک جدید امکان اتصال به اینترنت دارد و از حافظه جانبی تا ظرفیت 8 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. وان تاچ 2007دی به دوربین 3.2 مگاپیکسلی نیز مجهز است که در میان گوشی‌های کلاسیک رزولوشن قابل قبولی است. این گوشی از امکاناتی همچون رادیو، بلوتوث و زبان فارسی نیز برخوردار است، اما منوی فارسی ندارد.

 

image

وان تاچ 2007دی آلکاتل را با قیمت 140 هزارتومان در بازار ایران می‌توانید خریداری کنید.

 

Samsung Metro B313E Dual SIM

گوشی‌های ساده و کلاسیک سامسونگ معمولا امکاناتی مشابه و البته کمی بیشتر از سایر برندها دارند، با این تفاوت که قیمت آنها کمی پایین‌تر است. گوشی Metro B313E یک گوشی دو سیم‌کارته است که نمایشگر 2 اینچی دارد و به دوربین VGA، بلوتوث و رادیو مجهز است. این گوشی از قابلیت اتصال به اینترنت 2G نیز برخوردار است.

 

image

این محصول سامسونگ با قیمت 110 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

Nokia 301 Dual Sim

مهم‌ترین عامل فروش نوکیا 301 را باید دوربین 3.2 مگاپیکسلی آن دانست؛ دوربینی که به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس پانوراما بگیرند. این گوشی از اینترنت 3جی نیز پشتیبانی می‌کند و، همچون سایر گوشی‌های ساده، به بلوتوث و رادیو مجهز است. این دستگاه صفحه نمایش 2.4 اینچی دارد و از حافظه داخلی تا 64 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. البته خوب است بدانید نوکیا 301 تفاوت قیمت قابل ملاحظه‌ای نیز با نمونه‌های مشابه خود دارد.

 

image

این گوشی دو سیم‌کارته را با قیمتی حدود 250 هزار تومان در بازار ایران می‌توانید خریداری کنید.

 

Caterpillar B25

گوشی‌های کلاسیک همیشه هم ارزان‌قیمت نیستند. یکی از نمونه‌های نسبتا گران‌قیمت این نوع گوشی‌ها Caterpillar B25 است؛ گوشی‌ای که بسیار مقاوم است و خیال شما را از بابت افتادن و ضربه خوردن دستگاه راحت می‌کند. کاترپیلار B25 نمایشگر 2 اینچی دارد و از حافظه جانبی تا 8 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی 2 مگاپیکسلی است و از رادیو، بلوتوث و اینترنت 2G نیز برخوردار است.

image

این گوشی را با قیمت 320 هزار تومان در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

محمد حسن عابدی

۱۳۹۶/۶/۲۹
به نظر من نوکیا بخر

ارش

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
شاید باورتون نشه من با نوکیا 130 فیسبوک رفتم اینستاگرام هم تو مرور گرش رفتم خیلی خوب بود فقط نت کنده و صفحه نمایش کوچیک

شبگرد

۱۳۹۵/۱۱/۵
سلام .من یه گوشی سامسونگ b310eدارم خیلی هم ازش راضیم هم انتن دهی قویی داره هم رم میخوره وضوح صداشم بالاست باطریشم یه هفته شارژ نگه میداره گوشی نوکیا130هم داشتم گوشیش مزخرف بود باطری زود خالی میکرد بلندگوهاش زود خراب شد انتن دهیشم مثل سامسونگ نبود.

ستاره

۱۳۹۵/۸/۳
باسلام.من میخوام گوشی ساده ای بخرم.هم ساده باشه.هم محکم باشه.هم زیبا باشه.لطفا راهنماییم کنین.
به ایمیل من مراجعه کنید در صورت راهنمایی کردن

پوریا

۱۳۹۵/۷/۸
منم میخوام یه گوشی ساده خوب بخرم ولی محکم باشه و اهنگم پخش کنه میشه یکی راهنمایه کنه