خانهاخبار
سرانجام مایکروسافت وجود سرفیس مینی را تایید کرد

سرانجام مایکروسافت وجود سرفیس مینی را تایید کرد

خبرهای زیادی در مورد تبلت سرفیس مینی شنیده می‌شود. مایکروسافت وجود این محصول را تایید کرده است، اما به نظر می‌رسد قصد ندارد آن را وارد بازار کند.
۱۳۹۴/۸/۵

یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با سایت Wired اذعان کرده که در حال حاضر از تبلتی 7 اینچی استفاده می‌کند که هنوز وارد بازار نشده است. او از این تبلت در کنار تخت خود استفاده می‌کند تا بتواند به ایمیل‌هایش دسترسی داشته باشد و در صورت خطور کردن ایده‌ای به ذهنش بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن آن را مکتوب کند.
«بسیار شبیه مالسکاین (Moleskine) است.» این جمله را پانوس پانای، معاون مدیرعامل دستگاه‌های مایکروسافت، می‌گوید. دو سال پیش نیز پانای در مورد محصولی صحبت کرد که امروزه آن را با نام سرفیس بوک می‌شناسیم. در آن زمان او در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: «این محصول فوق‌العاده است!» اگر کمی ریزبینانه به این دو جمله نگاه کنیم، درمی‌یابیم که احتمالا نسخه اولیه سرفیس مینی تولید شده، اما این کمپانی قصد ندارد آن را وارد بازار کند.

image

 

مایکروسافت زیاد در مورد این محصول صحبت نمی‌کند و زمانی حتی وجودش را انکار می‌کرد، اما به‌نظر می‌رسد این کمپانی چند سال است که ایده ساخت تبلتی کوچک‌تر از سرفیس پرو را در سر پرورانده. اولین نشانه‌ها از تبلت بازی ایکس باکس ظاهر شد و پس از آن در دفترچه راهنمای سرفیس پرو 3 نیز در مورد تبلتی کوچک‌تر صحبت‌هایی به میان آمد. مایکروسافت سال گذشته در گزارش مالی خود اعلام کرد که در حال قصد ندارد عضوی جدید با شکل‌وشمایلی جدید به خانواده سرفیس اضافه کند و آب پاکی را روی دست آن عده از طرفدارانش ریخت که در انتظار تبلت 7 اینچی این شرکت بودند. مصاحبه پانای با Wired اولین اظهارنظر رسمی مایکروسافت در مورد این تبلت مینی بود؛ جایی که برای اولین بار با نام سرفیس مینی آشنا شدیم.


منبع: The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۸/۵
یه سوال فنی اگه تو ویندوز فون رمز یا پسوورد یادت بره میشه مثل اندروید فلش کرد؟؟