خانهاخبار
تماشا کنید: سنسور اثر انگشت در Nexus 5x تاچ آی‌دی iPhone 6s را شکست می‌دهد

تماشا کنید: سنسور اثر انگشت در Nexus 5x تاچ آی‌دی iPhone 6s را شکست می‌دهد

ویدئوی جدیدی در یوتیوب منتشر شده که مقایسه‌ای بین سرعت سنسور اثر انگشت نکسوس 5ایکس و تاچ آی‌دی آیفون 6اس را نشان می‌دهد. اما نتیجه این مقایسه برای طرفداران iPhone 6s کمی ناامیدکننده است!
۱۳۹۴/۷/۲۷

امروز برای علاقه‌مندان گوشی‌های نکسوس در سراسر جهان روز هیجان‌انگیزی است. فروش رسمی گوشی Nexus 5x از امروز آغاز شده و طرفداران برند نکسوس حالا می‌توانند گوشی موردعلاقه‌شان را سفارش دهند. همچنین فروش Nexus 6p نیز به‌زودی آغاز می‌شود، اما هنوز زمان دقیقش مشخص نشده است.

حال در همین ساعات اولیه شاهد انتشار مقایسه‌های جالب و متفاوت بین این گوشی و رقبای آن هستیم. یکی از کاربرانی که موفق شده زودتر از دیگران به Nexus 5x دسترسی پیدا کند ویدئویی مقایسه‌ای از سرعت سنسور اثر انگشت آن در برابر iPhone 6s منتشر کرده است.

اپل امسال مدعی شد نسل دوم تاچ آی‌دی را در آیفون‌های 6اس و 6اس پلاس استفاده کرده که از نظر سرعت عملکردی بسیار بهتر از نسل اول این سنسور دارد؛ اما طبیعتا رقبا نیز بیکار ننشسته‌اند. در این ویدئو می‌بینیم که سنسور اثر انگشت Nexus 5x در آنلاک کردن گوشی چند صدم ثانیه سریع‌تر از تاچ آی‌دی iPhone 6s عمل می‌کند.

با توجه به اینکه سنسور اثر انگشت استفاده‌شده در Nexus 6p نیز دقیقا با Nexus 5x یکسان است، می‌توان نتیجه گرفت در نکسوس بزرگ‌تر نیز چنین سرعتی را شاهد خواهیم بود.

هرچند صدم ثانیه‌ها به‌هیچ‌وجه بر کاربری روزانه این گوشی‌ها تاثیری ندارند، در هر صورت همین صدم ثانیه‌ها می‌توانند برنده رقابت را در صنعت تبلیغات مشخص کنند. با استناد به این آزمایش‌ها، طرفداران نکسوس می‌توانند به‌درستی خود را برنده رقابت سنسور اثر انگشت میان این گوشی و آیفون‌های جدید اپل بدانند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

A

۱۳۹۵/۸/۹
با اين كه اپل زود تر از همه شركتا اين تكنولوژي و آوورده ولي گوگل با اين كه از همه دير تر دست به كار شده بازم گوگل برد

يه بنده خدا

۱۳۹۵/۸/۹
شما ديگه طرف دار نيستين
شما اينو به جاري خداتون ميبينين
منم يه موقعي تو كف آيفونو اپل بودم
انكار كردن نداره واقعيته
ولي ناموسا انقدر نيس قيمتش
همين كيفيت صفحه نمايش تو گوشياي ميان رده شركتاي اندرويدي هم هست تو ويندوزم هست
چرا اونا كه پردازنده خيلي خيلي مهم تر از اپل
دوربينشون بهتر از اپله
صفحه نمايششون تراكم پيكسلي بيشتري داره ولي گرون تره
بدنشونم بهتر نباشه بد تر نيست
حالا خودت هر چي ميخواي فك كن ولي اپل انقدرم مهم نيس و ب كلاسم ربطي نداره
كلاسو فقط ورتو داره نه شركتايي كه ما تو كشورمون بزرگ ميبينيمش
اما تو هموم آمريكا هم مردم سامسونگ،سوني،بلكبري،الجي و ... دس ميگيرن بدون اينكه براشون كلاس مهم باشه فقط كارايي شو ميخوان
ببخشيد بلند شد ولي حرف حقه

يه بنده خدا

۱۳۹۵/۸/۸
داداشم اگه به آيفون توجه كرده باشين و اگه اين چيزا رو بدونيد انيميشن آيفونو ميشه خاموش كرد و اگه به اين آيفون توجه كنيد ميبينيد اين آيفون براي بيشتر شدن ساعتش انيميشنش خاموشه اگه فك ميكنيد من دروغ ميگم يا اشتباه ميكنم
اگه دستگاه iOS دارين برين به مسير
Setting-general-accessibility-reduce motion
ميتونيد انيميشنشو تو تنظيمات خاموش روشن كنيد
ببخشيد طولاني شد

Farzin

۱۳۹۴/۷/۲۸
اگ توجه کنین نکسوس واسه انلاک کردن انیمیشن نداره.اون چند صدم ثانیه ک اپل عقب مونده بخاطر انیمیشن هستش وگرنه سنسورش ضعیف تر نیست.

mohsen

۱۳۹۴/۷/۲۸
به صورت کامل ار زبان فارسی پشتیبانی میکنه