خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی رسمی مایکروسافت برای لومیاهای جدید و سرفیس پرو 4

تماشا کنید: ویدئوی رسمی مایکروسافت برای لومیاهای جدید و سرفیس پرو 4

مایکروسافت ویدئوی رسمی معرفی محصولات جدید خود را پس از مراسم شب گذشته منتشر کرد. در این مطلب ویدئوی معرفی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال و همچنین سرفیس پرو 4 را می‌توانید مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۷/۱۵

مایکروسافت طی مراسمی شب گذشته در شهر نیویورک امریکا از محصولات جدید خود رونمایی کرد؛ محصولاتی که نام آنها از قبل پیش‌بینی می‌شد و شایعات متعددی درباره آنها به گوش رسیده بود. لومیا 950، لومیا 950 ایکس‌ال، سرفیس پرو 4، مایکروسافت بند و لپ‌تاپ سرفیس بوک محصولاتی بودند که مایکروسافت از آنها رونمایی کرد. 

هرکدام از این محصولات با ویژگی‌های منحصربه‌فرد معرفی شد و تحسین همگان را برانگیخت. مایکروسافت در این مراسم با معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید، که روی بستر نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای به نام ویندوز 10 اوج نوآوری و هماهنگی را به نمایش می‌گذارند، به قدرت‌نمایی پرداخت.

حال ویدئوهایی از معرفی رسمی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال و همچنین سرفیس پرو 4 منتشر شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. جی‌اس‌ام شب گذشته این مراسم را به‌صورت وبلاگ‌نویسی زنده پوشش داد. همچنین اخبار تکمیلی از این کنفرانس در حال انتشار است و بررسی اولیه محصولات جدید مایکروسافت را می‌توانید به‌زودی از وب‌سایت جی‌اس‌ام مطالعه کنید. 

ویدئوی رسمی معرفی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال

ویدئوی رسمی معرفی سرفیس پرو 4

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۷/۱۵
همونور که اپل با آیفون تونست استانداردهای جدیدی در دنیای موبایل به وجود بیاره مایکروسافت هم با ویندوز 10 دنبال ایجاد استانداردهایی جدید هست. از جمله کانتینیوم و همچنین یی بودن هسته ی سیستم عامل در پی سی و گوشی و لپ تاپ و یکپارچگی سیستم عامل در تمام ابزارها.
این عالیه.

حمیدرضا

۱۳۹۴/۷/۱۵
آینده از آنه مایکروسافته... باور کنین...

ashkan

۱۳۹۴/۷/۱۵
فوق العاده بود
من فکر میکنم گوشی های ویندوز فونی یک ابر قدرته به تمام معنا خواهند شد ...
خیلی کارا توو ویندوز میشه انجام داد که شاید توو گوشیهای هوشمند دیگه نشه انجامش داد
به هر حال به اینده ی این گوشیها خیلی خوش بینم .

h.soleimany

۱۳۹۴/۷/۱۵
ویدئوی سروفیس بوک هم خیلی باحال بود که.اونم میذاشتین خب.