خانهاخبار
مقایسه دوربین پرچمداران: Apple iPhone 6s Plus در برابر Note 5 و S6 Edge Plus

مقایسه دوربین پرچمداران: Apple iPhone 6s Plus در برابر Note 5 و S6 Edge Plus

اپل با معرفی iPhone 6s Plus و سامسونگ با S6 Edge Plus بار دیگر در برابر یکدیگر قرار گرفتند تا دنیای رقابت موبایل را تحت تاثیر خود قرار دهند. اما شاید برای خیلی‌ها دوربین گوشی مهم‌ترین بخش آن باشد. با ما همراه باشید تا ببینید دوربین کدام‌یک از این پرچم‌داران عکس‌های بهتری می‌گیرد.
۱۳۹۴/۷/۵

اپل به دوربین پرچم‌دار جدید خود، iPhone 6s Plus، فلش رتینا و فیلم‌برداری 4K را اضافه کرد. اما آیا این تنها چیزی است که کاربران اپل انتظار داشتند؟ فکر نمی‌کنیم این طور باشد! به همین دلیل است که اپل همیشه چیزی فراتر از انتظار نشان می‌دهد. اگر خاطرتان باشد، 8 سال پیش بود که اولین آیفون با دوربین 2 مگاپیکسلی به بازار عرضه شد و از آن روز تا قبل از عرضه آیفون جدید رزولوشن دوربین آیفون‌ها فقط تا 8 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده بود. شاید اگر اپل رزولوشن دوربین موبایل‌هایش را باز هم تغییر نمی‌داد، بسیاری از طرفداران این برند دلسرد می شدند و به سمت گوشی‌های اندرویدی‌ می رفتند؛ همان گوشی‌هایی که اپل در موردشان گفته است: «ارزش محصولات ما را ندارند!»

 

image

 

البته این حرف اپل برای طرفداران برندهای اندرویدی مثل سامسونگ و سونی مسلما خنده‌دار است؛ چراکه کاربران این دو برند ارزش‌هایی مثل امکانات سخت‌افزاری بالا (از قبیل تعداد بالای سنسورها) را، که در سامسونگ به‌وفور می‌بینیم، و همچنین قدرت بالای دوربین را، که در محصولات سونی کاملا حس می‌شود، از قابلیت‌هایی مثل دستیار صوتی هوشمندتری به نام سیری بسیار مهم‌تر می‌دانند. خب؛ حرف طرفداران اندروید چندان هم دور از واقع نیست! اما آنچه مشخص است این است که هیچ دوربینی روی گوشی تا به حال نتوانسته از دوربین‌های حرفه‌ای قدرتمندتر عمل کند.
و اما مقایسه دوربین‌ها. به نظر می رسد تصاویر ثبت‌شده با آیفون‌های جدید به تصاویری که با آیفون‌های قبلی گرفته می‌شد هیچ شباهتی ندارد! چراکه این عکس‌ها نسبت به قبل به‌شدت روشن‌تر و رنگ‌ها اشباع‌شده‌تر و یکنواخت‌تر است. خصوصیتی که معمولا طرفداران آیفون در دفاع از دوربین گوشی‌شان می‌گفتند («عکس‌ها طبیعی و به رنگ واقعی است») تقریبا دیگر به چشم نمی‌خورد.
اما حالا عکس‌های زیر را ببینید و خودتان قضاوت کنید دوربین کدام گوشی قوی‌تر عمل کرده و تصاویر کدام دوربین رضایت‌بخش‌تر است. منتظر دریافت نظرهای شما هستیم.

 

برای دیدن سایز واقعی عکس‌ها روی آنها کلیک کنید.

Apple iPhone 6s Plus

image

 

Samsung Galaxy S6 Edge Plus

image

 

 

iPhone 6s Plus

image


 

Galaxy S6 Edge Plus

image

 

 

iPhone 6s Plus

image


 

Galaxy S6 Edge Plus

image

 

 

iPhone 6s Plus

image


 

Galaxy Note 5

image

 

منبع:The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

yasin

۱۳۹۴/۱۰/۵
عجب ! شگفتا

مهدي

۱۳۹۴/۹/۱۴
در عكس اول اون خانم معمولي ايستاده ولي در عكس دوم اون دارن ميخنده.پس خط دور چشم ايشون بايد اينجوري باشه.اين عكس ها دردوتا حالت مختلف با دوتا گوشي مختلف ا نداختن.پس نبايد انتظار جزئيات يكسان داشته باشيد.

آرمان

۱۳۹۴/۸/۲۸
با سلام به نظر بنده اگه بخوای انصاف رو رعایت کنی نوت ۵ بهتره در کل گوشی های آیفون خیلی زیبا بودن که البته حالا اکثر پرچم دارها گوشی های خیلی زیبایی درست میکنند و دیگه بیشتر مردم میرن سراغ گوشی هایی که کاربردی تر هستن، آیفون ۶ اس زیبا و خوش دسته ولی واقعا ۶ اس پلاس خیلی زمخت و نخراشیده و غیر استاندارده و در مقایسه با نوت ه حرفی برای گفتن نداره در کل اندروید خیلی سیستم عامل جامع و کامل تری داره و کار کردن باهاش راحتره حالا آیفون اگه بخوایم منصفانه نظر بدیم سیستم عامل نداره چرا که فقط برنامه روش نصب میشه و فایل منیجری که بخوای سیستم عامل رو مدیریت کنی نداره حتی سیستم عامل و سی پی یوش هم از اندروید ضعیف تر هست چون برنامه های اندروید رو هر کسی میتونه بسازه و این ضعف برای سیستم عامل نیست بلکه بایستی پلی استور یا هر مارکت اندرویدی هر برنامه ای رو مجوز ندن ،آیفون حتی یه دکمه برگشت نداره که واقعا خنده داره و تا حالا هیچکی اینو یه ضعف بزرگ نشمرده چرا که بعد مدتی دکمه هومش شل میشه حالا توی منوش یه برگشت لمسی داره که اگه فعالش کنی خیلی صفحه گوشی زشت و بی ریخت میشه و شخصا الن هم آیفون ۶ دارم آیفون ۵ ۵اس ۴ اس داشتم فروختم که فقط واسه زنگ و پیام خوب بودن و اکثر گوش های اندرویدی رو همچنین ولی الن نوت۵ دارم

Ali

۱۳۹۴/۸/۲۵
rafi_sl پروفسور تو عکس اول عکسی که برا سامسونگه زنه خندیده چروک صورتش بیشتره، به شرایط عکس هم دقت کنید.... در کل آیفون دوربین خوبی نسبت به رزولوشنش داره ولی فک میکنم سامسونگ بهتره

سالار

۱۳۹۴/۸/۶
به نظرم امسال گوشی های پرچم دار سامسونگ بهتر از آیفون هستن و حدود یک ماه هست که edge plus گرفتم وبه دوستان پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید بین گوشی های سامسونگ واپل که بهترین های بازار هستن را دارید ابتدا گوشی مورد نظر را در یکی از نمایندگی های اطراف بررسی کنیدو خودتان قضاوت کنید که کدام یک بهتر هست.اگر یک بار صفحه نمایش و دوربینs6 edge plus را مشاهده کنید عاشقش میشوید و گوشی های دیگر به چشم نخواهند آمد مگر اینکه تعصب خاصی روی برند اپل داشته باشیدو فریب مقایسه های اینترنتی را نخورید