خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه اجرای آی او اس 9 روی آیفون‌ 5 و 4s

تماشا کنید: مقایسه اجرای آی او اس 9 روی آیفون‌ 5 و 4s

آی‌او‌اس 9 عرضه شده و بسیاری از کاربران اپل که آیفون 4اس و 5 دارند نگران‌اند که با به‌روزرسانی به این نسخه از آی‌او‌اس مشکلی پیش می‌آید یا خیر. آیا آی‌او‌اس 9 روی این دستگاه‌ها روان اجرا می‌شود؟
۱۳۹۴/۶/۳۰

کاربرانی که از آیفون 4اس و 5 استفاده می‌کنند از اجرای نامناسب و کند آی‌اواس 9 روی دستگاهشان گلایه دارند. در نظر داشته باشید آیفون 4اس 512 مگابایت رم و پردازنده دو هسته‌ای 800 مگاهرتز دارد، درحالی‌که آیفون 6اس به 2 گیگابایت رم و پردازنده دوهسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی مجهز است. با این تفاسیر نباید انتظار داشت آی‌اواس 9 روی تمام آیفون‌های قدیمی روان اجرا شود.

 

image

 

در این ویدئو دو آیفون 4اس و دو آیفون 5 حضور دارند. آیفون 4اس سمت چپ آی‌اواس 9 را اجرا می‌کند و سمت راستی آی‌اواس 9.1 بتا را به خود می‌بیند. آیفون 5 سمت چپ نیز، مانند 4اس سمت چپ، از آی‌اواس 9 قدرت می‌گیرد و آیفون 5 سمت راست به آی‌اواس 9.1 تجهیز شده است. در فضای مجازی گفته می‌شد اپل آی‌اواس 9.1 بتا را برای آیفون‌های قدیمی بهینه کرده است، اما این ویدئو چیز دیگری نشان می‌دهد. سرعت اجرای آی‌اواس در دو نسخه مقایسه‌شده تغییر چندانی نکرده است، اما اگر شما تغییرات محسوسی مشاهده‌ کرده‌اید، ما را هم در جریان بگذارید.

 

آیفون 4اس سمت چپ با آی‌اواس 9 و آیفون 4اس سمت راست با آی‌اواس 9.1

آیفون 5 سمت چپ با آی‌اواس 9 و آیفون 5 سمت راست با آی‌اواس 9.1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amir1975

۱۳۹۴/۶/۳۰
باز هم تبلیغ دروغ. من خودم ایپد مینی نسل اول داشتم که سخت افزارش با 4S تقریبا یا تحقیقا یکی هست. به iOS 7.x که آپگرید کردم به وضوح کند شده بود اینو از هر کسی بپرسید میدونه که ایپد مینی کند میشه و فروختمش. حالا تو این ویدئو چی میخواد ثابت بشه جز دروغ؟

shayane kian

۱۳۹۴/۶/۳۰
با اینکه از طرفداران اپل هستم اما کاملا (عدم نوآوری های به معنای واقعی قابل استفاده و بعضا نو آوری هایی که بیشتر اوقات با نقص همرا بودند ) در محصولات این شرکت و عدم مدیریت بی نقص را بعداز مرگ جابز کاملا میتوان احساس کرد,
مثلا حرفهای جابز در باره هرگز نساختن آیفون هایی بزرگتر از 4 اینچ و بسیاری دیگر از این دست را بیاد آورید...
بعد از مرگ جابز همین حرف ها و قول های واهی از سوی مدیران اپل باعث دلسرد شدن کاربران در مرور زمان خواهد شد و بعد از دلسرد شدن بسیاری از کاربران اپل که معمولا در نقطه مقابل سیستم عامل اندروید قرار دارند و کاربران محصولات اپل که معمولا آنها را آنتی اندروید میشناسیم شاید کوچی به سوی ویندوز فون ها خواهند داشت, چون میتوان ویندوزفون را نسل موفق گوشی های هوشمند در سالهای آینده دانست, ( با توجه به اینکه همیشه شرکت های دیگر بودند که محکوم به کپی برداری از محصولات اپل میشدند اما اینبار این اپل بود که از مایکروسافت تا حد زیادی کپی برداری کرد)
ببخشید کمی طولانی شد,,
تمام عرایض بالا نظر شخصی بنده بود و تنها چیزی که با قدرت کامل شاید اینها را ثابت کند "زمان " است...