خانهاخبار
در این 6 تصویر با ویژگی‌های جدید قلم نوت 5 آشنا شوید!

در این 6 تصویر با ویژگی‌های جدید قلم نوت 5 آشنا شوید!

شاید کمتر کسی با قابلیت‌های قلم نوت 5 در این 6 اپلیکیشن آشنا باشد؛ قابلیت‌هایی که آن‌قدر داغ‌اند که ممکن است جیبتان را بسوزانند! پس نوت جدید را در دست بگیرید و با این قابلیت‌ها آشنا شوید.
۱۳۹۴/۶/۲۹

از آنجا که سامسونگ به‌هیچ‌وجه بی‌خیال بالا بردن قابلیت‌های محصولاتش نمی‌شود، این بار در گلکسی نوت 5 قابلیت‌هایی به قلم نوت افزوده که از طریق 6 اپلیکیشن به کار می‌آیند. با ما همراه باشید و با قابلیت‌های جدید این قلم آشنا شوید.

 

اپلیکیشن ArtFlow

نقاشی با قلم نوت حس بسیار خوبی برای کاربر ایجاد می‌کند و اپلیکیشن ArtFlow نیز بهترین راه برای نقاشی هنرمندان است. تنظیمات بسیاری برای کشیدن نقاشی، از جمله قلم‌ها و پالت‌های رنگی متنوع، در این اپلیکیشن تعبیه شده و مانند اپلیکیشن فتوشاپ می‌توانید از جابه‌جایی یا پاک کردن لایه‌ها هم برای ساخت عکس استفاده کنید.

 

image

 

دکمه‌های تنظیمات به‌راحتی از روی صفحه پنهان می‌شوند و با لمس گوشه‌های صفحه دوباره برمی‌گردند تا قلمتان را عوض کنید. ArtFlow اپلیکیشنی مناسب برای طراحی و نقاشی است و می‌توانید شاهکارهای کوچک خودتان را با آن خلق کنید.

لینک دانلود

 

Autodesk Sketchbook

ابزار دیگری که برای کاربران هنرمند این گوشی تهیه شده اسکچ‌بوک است. این اپلیکیشن محیطی ساده و راحت دارد و ابزار متفاوتی برای کنترل و ویرایش تصاویر در اختیارتان می‌گذارد که برای خلق شاهکار فوق‌العاده‌اند.

 

image

 

در نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از اکثر ابزارهای آن برخوردار باشید، اما اگر می‌خواهید بیشتر از این حرف‌ها به بطن ماجرا بروید، می‌توانید از نسخه اصلی استفاده کنید که قابلیت‌های بیشتری در آن نهفته است. اگر به این اپلیکیشن و قابلیت‌هایش علاقه‌مند شده‌اید، بدانید که ابزار موجود در نسخه پرداختی آن به‌صورت اختصاصی برای شما ساخته شده است. برای دسترسی به این نسخه می‌توانید ماهانه 4.35 دلار پرداخت کنید یا با گرفتن اشتراک سالانه 25 دلاری خیال خودتان را راحت کنید.

لینک دانلود

 

OneNote

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی که با قلم نوت 5 می‌توان انجام داد نوشتن متن است. این اپلیکیشن هم بهترین راه برای نت‌برداری و نوشتن یادداشت‌هاست. شما می‌توانید با دست‌خط خودتان و با استفاده از S Pen به نوشتن یادداشت‌های مختلف بپردازید و آنها را در فضای ابری ذخیره کنید.

 

image

 

همچنین می‌توانید از طریق کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری که اپلیکیشن OneNote را در آن نصب کرده‌اید به فایل‌های متنی‌تان دسترسی داشته باشید. امکان هایلایت کردن قسمت‌های مهم متن نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و علاوه بر این می‌توانید برای یادداشت‌های مهم‌تر خودتان روی صفحه هوم دستگاه دسترسی سریع ایجاد کنید.

لینک دانلود

 

Inkredible

سامسونگ برای کسانی که می‌خواهند مانند دوران مدرسه خطاطی کنند هم اپلیکیشنی تولید کرده که حس خطاطی با قلم روی کاغذ واقعی را به ارمغان می‌آورد. اما نگران جوهر پس‌دادن قلم نباشید! سامسونگ به این مسئله هم فکر کرده و در صورت فشردن قلم، جوهر اضافی روی کاغذ پخش نمی‌شود. شما امکان عوض کردن قلم را هم دارید، اما برای این کار باید 2 دلار پرداخت کنید و برای تغییر نوع کاغذ نیز 2 تا 3 دلار لازم است. گویا برای کاربرد حرفه‌ای‌تر، همه‌چیز در این اپلیکیشن‌ها پول می‌خواهد!

 

image

 

لینک دانلود

 

SignEasy

برای کاربران حرفه‌ای‌تر وجود امضا در نوشتارشان اهمیت خاصی دارد، چرا که امضا درواقع مهر نویسنده بر مطلب است و به رعایت کپی‌رایت نیز کمک می‌کند. این اپلیکیشن امضای شما را در خودش ذخیره می‌کند و پای تمام مطالب شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق ایمیل یا فضایی ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو یا حتی اپلیکیشن Evernote آن را به اشتراک بگذارید.

 

image

 

این اپلیکیشن امکان دسترسی سریع به مطالب امضاشده شما را فراهم می‌کند و دیگر به پرینت مطلب و امضای آن و اسکن گرفتن برای ارسال مطلب احتیاجی نیست.

لینک دانلود

 

Scribble Racer

سامسونگ روشی فراهم کرده تا از طریق آن بتوانید با قلم نوت سرگرمی هم داشته باشید! شاید این بازی چندان هم هیجان‌انگیز نباشد، اما به‌هرحال ابتکار جالبی از این کمپانی است.

 

image

 

بازی Scribble Racer با استفاده از قلم انجام می‌شود. در این بازی مسیری برایتان مشخص شده که باید به‌سرعت در آن جلو بروید و بدون برخورد با دیوارها از بین پیچ‌وخم‌ها رد شوید و میوه‌ها و جایزه‌های بین راه را هم بگیرید. Scribble Racer رایگان است، مگر اینکه بخواهید تبلیغات در آن نمایش داده نشود.

لینک دانلود

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

foad

۱۳۹۵/۸/۲
والا امکانات نوت ۴ خیلی بهتر از این نوت ۵. هرکی داشته اینو میگه.چرا!!

فرهاد

۱۳۹۵/۴/۱۵
به نظر شما هیچ چیزی از نوت نمیدونید که این نظر رو دادید

محمد

۱۳۹۴/۷/۵
حالت screen of f memo خیلی جالبه و من این حالتو ذوی گوشیم که نوت ۳ هست اجرا کردم.یعنی با صصفحه خاموش میتونی نوت برداری کنی و ذخیره کنی.داغ داغه اپلیکیشنش

عزيزى

۱۳۹۴/۷/۱
يه ژست تبليغاتى كاملاً بيخوده
هرچى ميره جلوتر..هنگى تر و متقلب تر ميشه

علیرضا

۱۳۹۴/۶/۳۰
نوت۵ دارم و خیلی راضیم
قلمش از نظر کارکرد خیلی قوی تر و سریع تر شده ولی یه سری امکاناتی رو که نوت۳ داشت رو نداره مثلا عکس های اینستاگرامو میتونست به صورت هوشمند کادرشونو تشخیص بده و ذخیره کنه ولی الان باید دقیق عکس رو ببری وگرنه خوب در نمیاد.قبلا میشد یه پنجره با هر سایزی رو با قلم ببری و برنامه مورد نظرت رو اجرا کنی ولی در نوت۵ حذف شده
ممنون از برنامه های خوب و کاربردی که معرفی کردید
با گوشی های زیادی کار کردم ولی تجربه کار با سری نوت یه چیز دیگس و الان واقعا نمیتونم گوشی بدون قلم دست بگیرم
ببخشید که طولانی شد امیدوارم برا کسایی که قصد خریدشو دارن خوب راهنمایی کرده باشم