خانهمقاله‌ها
غیرفعال کردن اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در بازار و گوگل‌ پلی

غیرفعال کردن اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در بازار و گوگل‌ پلی

اگر از جمله کاربرانی هستید که تعداد زیادی اپلیکیشن روی گوشی اندرویدی‌شان نصب کرده‌اند، حتما از دیدن پیاپی اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در عذابید! در این نوشته به شما خواهیم گفت چگونه به‌سادگی این اعلان‌ها را در گوگل پلی و بازار غیرفعال کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۸

همیشه به کاربران توصیه می‌شود علاوه بر به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی خود اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی دستگاهشان را نیز آپدیت کنند. با این کار کاربر می‌تواند در کنار استفاده از ویژگی‌های جدیدی که توسعه‌هندگان به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌اند ایرادات احتمالی اپلیکیشن‌های موجود در دستگاهش را هم برطرف کند.

image

اکثر فروشگاه‌های مجازی اپلیکیشن‌های اندروید، مثل گوگل پلی و بازار، از طریق فرستادن نوتیفیکیشن به کاربر اعلام می‌کنند که برای کدام‌یک از اپلیکیشن‌ها نسخه جدید وجود دارد و آماده به‌روزرسانی است. ممکن است برای بعضی کاربران نمایش مداوم اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها آزاردهنده باشد و تمایلی به دیدنش نداشته باشند. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید به‌سادگی اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها را در گوگل پلی و بازار غیرفعال کنید.

در گوگل پلی به شکل زیر عمل کنید:

image

 

  1. مطابق تصویر، منوی گوگل پلی را باز کنید.
  2. به بخش Settings بروید.
  3. در این بخش تیک گزینه App updates available را بردارید.

در بازار به شکل زیر عمل کنید:

image

 

  1. منوی بازار را باز کنید.
  2. به بخش تنظیمات بروید.
  3. در این بخش تیک «اعلان به‌روزرسانی برنامه‌ها» را بردارید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Hasan

۱۳۹۵/۱۰/۸
اونی که شما دیدی 100 درصد چینی بوده !! وگرنه اپل اصلا هنگ نداره ! چون بهترین سخت افزار و نرم افزار رو داره !

آرمان

۱۳۹۵/۱۰/۸
با هوش خان آیفون بخری باید ۱۰ برابر قیمت گوشی پول حجم اینترنت بدی که فقط اپو دانلود یا آپدیت کنی تازه اون داغونه چون اگه سر ۷۰۰ مگ دانلود قطع بشه دوباره از اول شروع میکنه برو خداتو شکر کن آیفون نداری

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
نه اینکه اپل هنگ نمیکنه چند بارش را خودم دیدم شما اگه یه گوشی اندرویدی خوب و رده بالا از هر برندی که دوست داری بگیری مطمئن باش هنگ نمیکنه

حامد

۱۳۹۴/۶/۳۰
جى اس ام خواهش ميكنم يه راه حلى برا جلوگيرى از اين همه هنگ بى مورد بفرماييد..ما كه پول اپل نداريم:(