خانهاخبار
ترفندهای سونی برای دعوت اسنپدراگون 810 به آرامش

ترفندهای سونی برای دعوت اسنپدراگون 810 به آرامش

اسنپدراگون 810 به داغ کردن بیش از حد معروف است، اما بسیاری از کمپانی‌ها مجبورند از این تراشه در گوشی‌های خود استفاده کنند، چراکه اسنپدراگون 810 در حال حاضر بهترین گزینه روی میز کوالکام است. سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مجبور است در ساخت گوشی‌های خود از این تراشه استفاده کند.
۱۳۹۴/۶/۱۵

کاربران از اسنپدراگون 810 دل خوشی ندارند و با ترس به آن می‌نگرند. سابقه بد 810 در داغ شدن نگرانی بسیاری از کاربران را سبب می‌شود. سونی چاره‌ای جز استفاده از 810 برای قدرت بخشیدن به Z5 پرمیوم ندارد. در حال حاضر گزینه‌ دیگری موجود نیست تا بتواند صفحه نمایش 4K اکسپریا Z5 پرمیوم را همراهی کند. اما چه ضمانتی وجود دارد که Z5 داغ نکند؟ به نظر می‌رسد سونی راهکاری برای این موضوع یافته است.

 

image

 

عکسی که مشاهده می‌کنید به Z5 پرمیوم مربوط است؛ پرچم‌داری که زیر تیغ قرار گرفته و کالبدشکافی شده. آنچه در تصویر مشخص است وجود دو لوله حرارتی است که بالای گوشی به کار رفته‌‌اند. بدون شک این لوله‌ها برای بهتر شدن تهویه اسنپدراگون 810 به کار گرفته شده‌اند. سونی فقط به این لوله‌ها بسنده نکرده و از مقدار زیادی خمیر حرارتی نیز در قسمت‌های داخلی Z5 پرمیوم استفاده کرده است تا قطعات کمتر داغ شوند. روی کاغذ به نظر می‌رسد 810 داخل Z5 پرمیوم رفتار موقرانه‌تری دارد و کمتر داغ می‌کند، اگرچه باید منتظر ماند و دید وقتی کاربران از Z5 پرمیوم استفاده می‌کنند چه نظری در مورد داغ شدنش دارند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

A K

۱۳۹۵/۹/۵
سلام
گرم میشه ولی داغ نمیکنه
45 دقیقه فیلمرداری 4k به نظرت چطوره ؟؟؟؟؟
میدونی چه توانایی و قدرتی میخواد برای پردازش اون کیفیت فیلم
که فقط از عهده سونی برمیاد
پس بهتره تعصب رو کنار بگذاریم و کمی منطقی و با دقت نظر بدهید و البته عادلانه
با تشششششکر

amir

۱۳۹۴/۶/۲۵
فقط سونی تمام

سینا

۱۳۹۴/۶/۱۶
اره امسال ورشکست میشه خخخخخ

alie79

۱۳۹۴/۶/۱۵
واقعا عضو بهترین بزند هاست و امسال همه رو کنار ميزنه

جی اس ام

۱۳۹۴/۶/۱۵
دوست عزیز به زودی از طریق ایمیل با شما تماس می گیریم.