خانهاخبار
هوآوی G8، با بدنه تمام فلزی و سنسور اثر انگشت، این ماه عرضه می‌شود

هوآوی G8، با بدنه تمام فلزی و سنسور اثر انگشت، این ماه عرضه می‌شود

کمپانی چینی هوآوی زمان عرضه و قیمت محصول جدید خود، G8، را رسما اعلام کرد. این تلفن هوشمند میان‌رده قدرتمند از اواخر این ماه و با حداقل قیمت ۴۴۷ دلار فروخته می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۳
هوآوی پیش‌تر در ماه ژوئن محصول جدید خود، یعنی جی۸، را به‌طور رسمی معرفی کرده بود. اما در رابطه با زمان عرضه رسمی هیچ صحبتی نشد، تا اینکه دو روز پیش در حاشیه رویداد IFA 2015 هوآوی پس از معرفی رسمی Mate S زمان عرضه جی۸ را هم اواخر همین ماه، یعنی سپتامبر، اعلام کرد.
 
برای شروع جی۸ در بسیاری از بازارهای اروپایی (شامل انگلستان، فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا) و همچنین استرالیا و کشورهای جنوب شرقی آسیا عرضه می‌شود. نکته جالب این است که در لیست کشورهای منتخب برای عرضه رسمی این محصول ایران نیز دیده می‌شود. در رابطه با قیمت نیز گفته شده که جی۸ با حداقل قیمت ۳۹۹ یورو (حدود ۴۴۷ دلار) و در سه رنگ نقره‌ای تیره، طلایی و سفید فروخته می‌شود.
 
 
image

 
 
هوآوی جی۸ تحت اندروید لالیپاپ ملبس به رابط کاربری هوآوی، یعنی Emotion UI، اجرا می‌شود و دیوایسی بالاتر از یک دستگاه میان‌رده است. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده هشت‌هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵، اسکنر اثر انگشت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور لرزش‌گیر اپتیکال OIS و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه LTE و دو سیم‌کارت، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه MicroSD و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات فنی این محصول زیبا هستند.
 
 
image

 
 
به نظر شما این محصول چقدر شانس موفقیت در بازارهای بین المللی و همچنین بازار ایران دارد؟ در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی بیشتری از جی۸ مشاهده کنید.
 
 
image

image
منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

mostafa

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
سلام گوشی من کد گزاری شده
حالا نمیتونم اپدیتش کنم
چطوری از کدگزاری برش دارم

احسان

۱۳۹۵/۸/۳۰
قیمت الآن این گوشی هشتصد هزار تومان می باشد

ا

۱۳۹۵/۴/۱۸
به نظرتون درکل چجورگوشی هست

p.r.k

۱۳۹۵/۳/۸
خیلی دیر شارژ میشه.

p.r.k

۱۳۹۵/۳/۸
باتری خیلی دیر شارژ میشه.4ساعت طول میکشه.